Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування етнокультурної компетентності учнів старшої школи у процесі вивчення громадянської лірики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестеренко, Світлана Василівна
dc.date.accessioned 2023-07-20T11:20:19Z
dc.date.available 2023-07-20T11:20:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів старшої школи у процесі вивчення громадянської лірики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська література) / Нестеренко Світлана Василівна ; наук. керівник Уліщенко Віолетта Валентинівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41319
dc.description.abstract Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше системно досліджено проблему формування етнокультурної компетентності учнів старшої школи у процесі вивчення громадянської лірики, виявлено концептуальний зміст етнокультурного підходу до аналізу поезії; теоретично обґрунтовано методичну модель формування етнокультурної компетентності учнів старшої школи, визначено тематичні підгрупи громадянської лірики та етноавтентичних лексем (етнокультурних маркерів), доведено ефективність застосування специфічних навчальних прийомів; розроблено критерії сформованості етнокультурної компетентності в учнів старших класів на уроках української літератури; експериментально перевірено ефективність запропонованої методики. uk
dc.description.abstract The scientific novelty of the study is that for the first time a problem of forming ethnocultural competence in senior school students in the process of learning civic lyrics has been studied systematically, the conceptual content of the ethnocultural approach to the analysis of poetry has been explored; the methodical model of forming ethnocultural competence of senior school students has been theoretically substantiated, thematic subgroups of civic lyrics and ethno-authentic lexemes (ethnocultural markers) have been defined, the efficiency of using specific educational methods has been proved; the criteria for forming ethnocultural competence in senior school students at the lessons of Ukrainian literature have been developed; the effectiveness of the proposed method has been tested experimentally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика навчання літератури uk
dc.subject етнокультурна компетентність uk
dc.subject громадянська лірика uk
dc.subject лінгвостилістичний аналіз тексту uk
dc.subject етнокультурні маркери uk
dc.subject methods of teaching literature uk
dc.subject ethnocultural competence uk
dc.subject civic lyrics uk
dc.subject linguistic and stylistic analysis of a text uk
dc.subject ethnocultural markers uk
dc.title Формування етнокультурної компетентності учнів старшої школи у процесі вивчення громадянської лірики uk
dc.title.alternative Forming Ethnocultural Competence in Senior School Students in the Process of Learning Civic Lyrics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.016:82-14(373.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу