Дисертація присвячена дослідженню питань вдосконалення методики навчання матеріалознавства швейних виробів майбутніх учителів технологій шляхом реалізації компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів у навчальному процесі. У роботі проведений аналіз стану підготовки майбутніх учителів технологій з матеріалознавства швейних виробів; обґрунтовано теоретичні засади фахової підготовки вчителів технологій з матеріалознавства швейних виробів на засадах компетентнісного підходу; розкрито теоретичні засади використання проектної технології у процесі фахової підготовки майбутніх учителів технологій з матеріалознавства швейних виробів.
This research is dedicated to improving the sewn products material science teaching technique for to-be handicraft teachers by implementing the competence and person-centered approaches to learning process. The paper analyzes the state of preparation of to-be handicraft teachers of the sewn products material science; establishes the theoretical foundations of professional training of the to-be handicraft teachers of the sewn products material science based on competence approach; describes theoretical principles of usage design technology in the professional training of the to-be handicraft teachers of sewn products material science.