Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткач, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-07-20T10:32:15Z
dc.date.available 2023-07-20T10:32:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ткач, Оксана Михайлівна. Формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Ткач Оксана Михайлівна ; наук. керівник Гаврилова Наталія Степанівна ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2016. - 317 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41309
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вирішеню проблеми формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Подано цілісну характеристику особливостей розвитку семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з типовим розвитком та ТПМ. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено методику поетапного формування семантичних полів слів у дітей з ТПМ середнього шкільного віку, їх компонентного складу, семантичних звʼязків, співвідношення величини ядер та периферій, властивостей семантичних полів слів та рівня їх сформованості. uk
dc.description.abstract The research covers the pressing pedagogical problem of forming semantic fields of words as complex functional structures with their basic components, interconnected by various types of semantic relationships, which consist of a core and a periphery, and provide the ability of the speech system to represent the reality. The complete implementation of the method was ensured by observance of general didactic and special principles. The substantial component of the proposed complex of activities covered specially formed support groups of vocabulary, we considered the content of educational programs, text books and additional recommended literature for children of this age group, as well as mental, ethno-cultural, regional peculiarities and family traditions of intercourse. For the implementation of the remedial program we applied a complex of traditional and innovative methods and techniques, Reused various forms of work, namely, the system of individual and sub-group lessons, independent work of students (specially designed work books), and test tasks. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject семантичні поля слів uk
dc.subject обсяг словника uk
dc.subject компоненти і властивості семантичних полів uk
dc.subject ядро і периферія uk
dc.subject семантичні зв'язки uk
dc.subject учні uk
dc.subject середній шкільний вік uk
dc.subject тяжкі порушення мовлення uk
dc.subject semantic field of words uk
dc.subject the amount of vocabulary uk
dc.subject components and properties of semantic fields uk
dc.subject core and periphery uk
dc.subject semantic connections uk
dc.subject students uk
dc.subject middle school age uk
dc.subject severe speech uk
dc.title Формування семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення uk
dc.title.alternative Formation of semantic fields of words in the middle school age children with severe speech disorders uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.3-046.24:58](07821)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу