Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Смолюк, Артем Іванович
dc.date.accessioned 2023-07-20T10:28:19Z
dc.date.available 2023-07-20T10:28:19Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Смолюк, Артем Іванович. Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Смолюк Артем Іванович ; наук. керівник Семенов Олександр Сергійович ; М-во освіти і науки України, Східноєвропейський нац. ун-т ім. Л. Українки, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Луцьк, 2018. - 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41308
dc.description.abstract У дисертації здійснено цілісний науковий аналіз проблеми формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу. Проведений теоретико-методологічний аналіз проблеми професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу дозволив розглянути її змістові характеристики з позиції таких наукових підходів: акмеологічного, аксіологічного, діяльнісного, культурологічного, особистісно-орієнтованого, синергетичного, системного. Доведено, що особистісний і професійний саморозвиток необхідно розглядати у тісному взаємозв’язку, оскільки професійний розвиток є продовженням загального розвитку людини. uk
dc.description.abstract The holistic scientific analysis of the problem of formation of the future primary school teacher preparedness for the professional self-development in the educational environment of the pedagogical college is carried out in the dissertation. Theoretical and methodological analysis of the issues of a future primary school teacher’s professional self-development in the educational environment of the pedagogical college, which had been carried out, allowed to consider its content characteristics on the positions of such scientific approaches as acmeological, axiological, andragogical, synergistic, personality-oriented, activity-based, culturological and systemic ones. It has been revealed that personal and professional self-development should be considered in a close relationship, since professional development is a continuation of the general development of a person. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійний саморозвиток uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject педагогічний коледж uk
dc.subject готовність до професійного саморозвитку uk
dc.subject компоненти готовності до професійного саморозвитку uk
dc.subject технологія формування готовності до професійного саморозвитку uk
dc.subject professional self-development uk
dc.subject educational environment uk
dc.subject pedagogical college uk
dc.subject readiness for professional self-development uk
dc.subject components of preparedness for professional self-development uk
dc.subject technology of formation of readiness for professional self-development uk
dc.title Професійний саморозвиток майбутніх учителів початкової школи в освітньому середовищі педагогічного коледжу uk
dc.title.alternative Professional Self-Development of Primary School Teachers in the Pedagogical College Educational Environment uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 377.011.3-051


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу