Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика оволодіння основами писемної музичної культури в середніх навчальних закладах України і Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сян Чжао
dc.date.accessioned 2023-07-19T10:57:20Z
dc.date.available 2023-07-19T10:57:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сян Чжао. Методика оволодіння основами писемної музичної культури в середніх навчальних закладах України і Китаю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Сян Чжао ; наук. керівник Шип Сергій Васильович ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2016. - 183 с. + Додатки : 184-270 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41298
dc.description.abstract У дисертації доводиться висока освітня цінність засобів музичного письма і необхідність оволодіння основами писемної музичної культури в процесі загального музичного навчання. Спираючись на знання культурноісторичних і семіотичних властивостей систем музичного письма, автор будує теоретичну модель музично-граматичної компетентності, яка включає в себе: а) базові емпіричні та теоретичні знання, б) вміння і навички читання (декодування і перекодування) нотного тексту, в) вміння і навички музичного письма (кодування звукового тексту), г) художньо-естетичне ставлення до артефактів писемної культури. Здійснений аналіз традиційної писемної музичної культури Китаю призвів до висновку про доцільність освоєння в країні системи європейського нотолінійного письма, що відкриває для китайської молоді доступ до тезаурусу світової музичної класики. uk
dc.description.abstract The high educational value of music notation means and the necessity of studying its fundamentals in the general music teaching process is stipulated by a):the exceptional importance of didactic and artistic-educational functions of music notation, the direct connection of the music-graphical symbols with the concept of the musical language and musical thinking; b) the richness and variety of forms for space fixation of music and intonation forms ; c) the inseparable links of the written music history with the history of creative music activity, with the abundance of priceless artistic heritage of written musical culture. The written musical culture fundamentals mastering is defined in the work as the process of personal properties acquiring, which are necessary for reproductive and productive actions with musical script. The pedagogical essence of this process is the formation of musical-grammar competence - the personal features complex, consisting of the written music empiric and theoretic knowledge, as well as the development of technical skills and artistic abilities for the application of notation means in musical activity. The theoretical model of musical grammar competence constructed in the work includes: a) basic and empiric knowledge, b) abilities and skills of reading (decoding and re-decoding) of musical notation text; c) abilities and skills of musical notation (encoding of the sound text);d) artistic and esthetic attitude to the written culture artifacts. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject писемна музична культура uk
dc.subject музичне письмо uk
dc.subject нотна грамотність uk
dc.subject музично-граматична компетентність uk
dc.subject методика музичного навчання uk
dc.subject written musical culture uk
dc.subject music notation uk
dc.subject musical literacy uk
dc.subject musical grammar competence uk
dc.subject methods of musical training uk
dc.title Методика оволодіння основами писемної музичної культури в середніх навчальних закладах України і Китаю uk
dc.title.alternative The Teaching Methods for Written Musical Culture Fundamentals Mastering in Ukrainian and Chinese Secondary Schools uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.013+780.71


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу