Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фесенко, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-07-19T09:55:56Z
dc.date.available 2023-07-19T09:55:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фесенко, Ганна Анатоліївна. Підготовка майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Фесенко Ганна Анатоліївна ; наук. керівник Федяєва Валентина Леонідівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 334 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41294
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи. Вперше науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи, в основу якої покладено компетентнісний, особистісно-діяльнісний, контекстний, адаптивний і системний підходи. Визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови реалізації запропонованої моделі професійної підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи, які забезпечують вплив на всі компоненти готовності (цільовий, змістовий, особистісний, технологічний). uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the study of the problem of preparing future Mathematics teachers forincreasingfinancial literacy of the profile school students. For the first time, there has been scientifically proved and experimentally tested the effectiveness of the structural and functional model of professional training of future Mathematics teachers forincreasingfinancial literacy of the profile school students, based on competence, personal-activity, contextual, adaptive and systemic approaches. The organizational and pedagogical conditions for the implementation of the suggested model of professional training of future Mathematics teachers for increasing financial literacy of the profile school students have been defined and theoretically proved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject фінансова грамотність uk
dc.subject майбутні вчителі математики uk
dc.subject учні профільної школи uk
dc.subject спецкурси за вибором студентів uk
dc.subject professional training uk
dc.subject financial literacy uk
dc.subject future mathematics teachers uk
dc.subject profile school students uk
dc.subject special courses of optional disciplines uk
dc.subject innovative teaching technologies uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи uk
dc.title.alternative Preparation of future Mathematics teachers for increasing financial literacy of the profile school students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:51


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу