Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи. Вперше науково обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи, в основу якої покладено компетентнісний, особистісно-діяльнісний, контекстний, адаптивний і системний підходи. Визначено і теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови реалізації запропонованої моделі професійної підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів профільної школи, які забезпечують вплив на всі компоненти готовності (цільовий, змістовий, особистісний, технологічний).
The thesis is devoted to the study of the problem of preparing future Mathematics teachers forincreasingfinancial literacy of the profile school students. For the first time, there has been scientifically proved and experimentally tested the effectiveness of the structural and functional model of professional training of future Mathematics teachers forincreasingfinancial literacy of the profile school students, based on competence, personal-activity, contextual, adaptive and systemic approaches. The organizational and pedagogical conditions for the implementation of the suggested model of professional training of future Mathematics teachers for increasing financial literacy of the profile school students have been defined and theoretically proved.