Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Анна Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-07-11T16:11:47Z
dc.date.available 2023-07-11T16:11:47Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шевченко, Анна Ігорівна. Методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Шевченко Анна Ігорівна ; наук. керівник Гуменюк Тетяна Броніславівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). - Київ, 2017. - 346 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41269
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування здатності до художнього проектування у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців з дизайну. У процесі дослідження проведено аналіз становлення дизайн-освіти та визначено її основні напрями розвитку в Україні і світі. Розкрито сутність компетентнісного підходу у процесі навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну та визначено результати навчання, через які формуються фахові спеціалізовані компетентності, а саме: мистецько-естетична, образотворча, проектна, з метою підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. У ході дисертаційного дослідження дійшли висновку, що запропонована методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну є доцільною та результативною і такою, що може бути запровадженою у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців з дизайну. uk
dc.description.abstract The Thesis is devoted to the problem of forming the ability to artistic designing in the process of professional training of future design specialists. In the course of the research, the analysis of the genesis of design education has been made and its main directions of development in Ukraine and in the world have been determined. The essence of the competence-based approach in the process of teaching artistic design to future design specialists has been determined and training outcomes have been defined, through which specialized competencies are formed in order to prepare students for future professional activity, namely: artistic and aesthetic, visual, and designing. In the course of the research, it has been concluded that the methodology proposed for teaching artistic design to future design specialists is expedient and effective and it could be introduced into the educational process of training of future design specialists. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дизайн-освіта uk
dc.subject художнє проектування uk
dc.subject здатність до художньо-проектної діяльності uk
dc.subject фахова компетентність uk
dc.subject результати навчання uk
dc.subject педагогічна модель uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject майбутні фахівці з дизайну uk
dc.subject творчість uk
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk
dc.subject метод проектів uk
dc.subject design education uk
dc.subject artistic design uk
dc.subject artistic designing uk
dc.subject ability to artistic and design activity uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject training outcomes uk
dc.subject pedagogical model uk
dc.subject teaching methodology uk
dc.subject future design specialists uk
dc.subject creativity uk
dc.subject educational and cognitive activity uk
dc.subject project-oriented method uk
dc.title Методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну uk
dc.title.alternative Methodology of teaching artistic design to future design specialists uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.01.3-051:7.012(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics