Дисертація присвячена проблемі формування здатності до художнього проектування у процесі фахової підготовки майбутніх фахівців з дизайну. У процесі дослідження проведено аналіз становлення дизайн-освіти та визначено її основні напрями розвитку в Україні і світі. Розкрито сутність компетентнісного підходу у процесі навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну та визначено результати навчання, через які формуються фахові спеціалізовані компетентності, а саме: мистецько-естетична, образотворча, проектна, з метою підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності. У ході дисертаційного дослідження дійшли висновку, що запропонована методика навчання художнього проектування майбутніх фахівців з дизайну є доцільною та результативною і такою, що може бути запровадженою у навчальний процес підготовки майбутніх фахівців з дизайну.
The Thesis is devoted to the problem of forming the ability to artistic designing in the process of professional training of future design specialists. In the course of the research, the analysis of the genesis of design education has been made and its main directions of development in Ukraine and in the world have been determined. The essence of the competence-based approach in the process of teaching artistic design to future design specialists has been determined and training outcomes have been defined, through which specialized competencies are formed in order to prepare students for future professional activity, namely: artistic and aesthetic, visual, and designing. In the course of the research, it has been concluded that the methodology proposed for teaching artistic design to future design specialists is expedient and effective and it could be introduced into the educational process of training of future design specialists.