Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Школа, Олександр Васильович
dc.date.accessioned 2023-07-11T10:07:26Z
dc.date.available 2023-07-11T10:07:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Школа, Олександр Васильович. Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Школа Олександр Васильович ; наук. консультант Шут Микола Іванович ; Міністерство освіти і науки України (Київ), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). - Київ, 2016. - 470 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41266
dc.description.abstract У дисертації вперше запропоновано теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики на основі особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів для досягнення єдності їх фундаментальної і фахової підготовки. Уперше в умовах кредитнотрансферної організації навчального процесу в педагогічному університеті запропоновано методичну систему навчання теоретичної фізики, орієнтовану на формування фундаментальних знань і фахової компетентності майбутніх учителів фізики на основі принципу цілісності, що базується на взаємозв’язку науково обґрунтованих компонентів та передбачає дотримання концептуальних підходів і організаційно-педагогічних умов, за яких буде досягнуто освітні цілі. Розроблено модульну програму навчальної дисципліни “Теоретична фізика” для педагогічних університетів, в якій на основі структурування елементів знань визначено й конкретизовано зміст науково-теоретичної та практичнодіяльнісної складових фахової компетентності студентів для кожного змістового модулю. uk
dc.description.abstract The thesis for the first time offers the theoretical and methodological principles of teaching Theoretical Physics of future teachers of physics based on individually oriented, activity and competency approaches. This combination will achieve the unity of basic and professional training of future specialists. The author for the first time under the conditions of a credit-transfer educational organization of teaching at pedagogical university suggested the methodical system of training the course of studies focusing on the formation of an integrated system of fundamental knowledge and professional competence of future Physics teachers. This methodical system is based on the relationship of scientifically based components (target, content procedure, diagnostic and outcome components) and provides keeping to conceptual approaches and organizational and pedagogical conditions that ensure effective implementation of it. The target component is a basic, backbone element of the methodological system. It defines the functions of all other components and provides the students' awareness of the general purpose and the main tasks of learning the discipline at pedagogical university, which depend on the requirements of the society and the state standard of higher education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject фундаменталізація освіти uk
dc.subject теоретична фізика uk
dc.subject фундаментальна підготовка вчителів фізики uk
dc.subject фахова компетентність вчителя фізики uk
dc.subject методична система навчання теоретичної фізики uk
dc.subject навчально-методичний комплекс uk
dc.subject науковий світогляд uk
dc.subject fundamentalization of education uk
dc.subject theoretical physics uk
dc.subject fundamental training of physics teachers uk
dc.subject professional competence of physics teacher uk
dc.subject methodical system of theoretical physics training uk
dc.subject educational and methodical complex uk
dc.subject scientific worldview uk
dc.title Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological basis of theoretical physics teaching of future teachers of physics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.134:378.147:530.1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу