ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Школа, Олександр Васильович | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T10:07:26Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T10:07:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Школа, Олександр Васильович. Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Школа Олександр Васильович ; наук. консультант Шут Микола Іванович ; Міністерство освіти і науки України (Київ), Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ). - Київ, 2016. - 470 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41266 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше запропоновано теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики на основі особистісно зорієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів для досягнення єдності їх фундаментальної і фахової підготовки. Уперше в умовах кредитнотрансферної організації навчального процесу в педагогічному університеті запропоновано методичну систему навчання теоретичної фізики, орієнтовану на формування фундаментальних знань і фахової компетентності майбутніх учителів фізики на основі принципу цілісності, що базується на взаємозв’язку науково обґрунтованих компонентів та передбачає дотримання концептуальних підходів і організаційно-педагогічних умов, за яких буде досягнуто освітні цілі. Розроблено модульну програму навчальної дисципліни “Теоретична фізика” для педагогічних університетів, в якій на основі структурування елементів знань визначено й конкретизовано зміст науково-теоретичної та практичнодіяльнісної складових фахової компетентності студентів для кожного змістового модулю. | uk |
dc.description.abstract | The thesis for the first time offers the theoretical and methodological principles of teaching Theoretical Physics of future teachers of physics based on individually oriented, activity and competency approaches. This combination will achieve the unity of basic and professional training of future specialists. The author for the first time under the conditions of a credit-transfer educational organization of teaching at pedagogical university suggested the methodical system of training the course of studies focusing on the formation of an integrated system of fundamental knowledge and professional competence of future Physics teachers. This methodical system is based on the relationship of scientifically based components (target, content procedure, diagnostic and outcome components) and provides keeping to conceptual approaches and organizational and pedagogical conditions that ensure effective implementation of it. The target component is a basic, backbone element of the methodological system. It defines the functions of all other components and provides the students' awareness of the general purpose and the main tasks of learning the discipline at pedagogical university, which depend on the requirements of the society and the state standard of higher education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | фундаменталізація освіти | uk |
dc.subject | теоретична фізика | uk |
dc.subject | фундаментальна підготовка вчителів фізики | uk |
dc.subject | фахова компетентність вчителя фізики | uk |
dc.subject | методична система навчання теоретичної фізики | uk |
dc.subject | навчально-методичний комплекс | uk |
dc.subject | науковий світогляд | uk |
dc.subject | fundamentalization of education | uk |
dc.subject | theoretical physics | uk |
dc.subject | fundamental training of physics teachers | uk |
dc.subject | professional competence of physics teacher | uk |
dc.subject | methodical system of theoretical physics training | uk |
dc.subject | educational and methodical complex | uk |
dc.subject | scientific worldview | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади навчання теоретичної фізики майбутніх учителів фізики | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological basis of theoretical physics teaching of future teachers of physics | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.134:378.147:530.1 |