Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новосадов, Ярослав Григорович
dc.contributor.author Мозгальова, Наталія Георгіївна
dc.date.accessioned 2023-07-05T13:29:05Z
dc.date.available 2023-07-05T13:29:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Новосадов, Я. Г. Історія становлення флейтового мистецтва / Я. Г. Новосадов, Н. Г. Мозгальова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 222-229. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41188
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичне та практичне обґрунтування комплексного дослідження історії становлення флейтового мистецтва, що визначає її актуальність для сучасної мистецько-педагогічної практики. Проаналізовано шляхи виникнення флейти, її розвиток від давніх часів до сьогодення. В історичній ретроспективі представлено конструктивні зміни флейтового інструментарію, зокрема конструктивні особливості флейти XVIII століття та модернізацію флейти у ХІХ-ХХ століттях: шляхом здійснення численних змін у конструкції. Відзначено роль Й. Кванца та Т.Бьома у розвитку флейтового мистецтва. Проаналізовано роботи зарубіжних (Й. Кванца, Й. Тромліца) та українських (Є. Качмарика, І. Єрмака, Я. Карп’яка, М. Пєрцова) дослідників, розглянуто композиторський внесок у розвитокфлейтового мистецтва. Особливу увагу приділено українській флейтовій школі, становлення якої пов’язано із відкриттям у великих містах (Київ, Харків, Одеса, Львів) консерваторій та розвитком композиторської практики. uk
dc.description.abstract In the article, the theoretical and practical substantiation of a complex study of the history of the development of flute art is carried out, which determines its relevance for modern artistic and pedagogical practice. The ways of the origin of the flute, its development from ancient times to the present are analyzed. The historical retrospective presents the structural changes of flute instruments, in particular the structural features of the flute of the 18th century and the modernization of the flute in the 19th and 20th centuries: by making numerous changes in the design. The role of J. Kvantz and T. Böhm in the development of flute art is noted. The works of foreign (J. Kvants, J. Tromlitz) and Ukrainian (Y. Kachmarik, I. Yermak, Y. Karpyak, M. .Piertsov) researchers, the composer's contribution to the development of flute art is considered. Special attention is paid to the Ukrainian flute school, the formation of which is connected with the opening of conservatories in large cities (Kyiv, Kharkiv, Odesa, Lviv) and the development of composer practice. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject флейта uk
dc.subject виконавець uk
dc.subject конструкція uk
dc.subject техніка гри uk
dc.subject трактат uk
dc.subject флейтовий репертуар uk
dc.subject flute uk
dc.subject performer uk
dc.subject construction uk
dc.subject playing technique uk
dc.subject treatise uk
dc.subject flute repertoire uk
dc.title Історія становлення флейтового мистецтва uk
dc.title.alternative Тhe history of the development of flute art uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 780.641.2.03:781.68
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.28


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу