Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні основи розвитку креативності молодших школярів у хореографічному ансамблі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теплова, Олена Юріївна
dc.contributor.author Кулик, Денис Олексійович
dc.contributor.author Мацюк, Олександр Максимович
dc.date.accessioned 2023-07-05T13:09:58Z
dc.date.available 2023-07-05T13:09:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Теплова, О. Ю. Педагогічні основи розвитку креативності молодших школярів у хореографічному ансамблі / О. Ю. Теплова, Д. О. Кулик, О. М. Мацюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 177-184. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41182
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості педагогічного впливу на розвиток креативності молодших школярів у процесі хореографічної підготовки в дитячому ансамблі. На основі психолого-педагогічних та мистецтвознавчих джерел розглянуто й теоретично обґрунтовано основні педагогічні умови практичної роботи вчителя хореографічного мистецтва, спрямовані на застосування ефективних методик розвитку креативності молодших школярів. Проаналізовано відповідність визначених педагогічних умов розвитку креативності учнів методами заохочення, усвідомлення власних дій, результатів творчості, самооцінки, прагнення самовдосконалення. Передбачено навчальну продуктивність методичної роботи вчителя-хореографа щодо виховання креативно розвиненої учнівської молоді. uk
dc.description.abstract The article describes the practice of developing the creativity of junior pupils in the process of choreographic training in children’s artistic out-of-school establishments. On the basis of psychological-pedagogical and art-study sources, the basic necessary pedagogical conditions of practical work of the teacher of choreographic art are considered and theoretically substantiated, aimed at applying effective methods of developing the creativity of elementary school students. The correspondence of certain pedagogical conditions of pupils’ creativity development with methods of encouragement, awareness of own actions, results of creativity, self-esteem, aspiration for self-perfection is analyzed. The educational productivity of the methodical work of the teacher choreographer on the education of creative young students is envisaged. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject розвиток креативності uk
dc.subject творчість uk
dc.subject хореографічна підготовка uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject development of creativity uk
dc.subject creativity uk
dc.subject choreographic training uk
dc.title Педагогічні основи розвитку креативності молодших школярів у хореографічному ансамблі uk
dc.title.alternative Pedagogical foundations of creativity development of younger schoolchildren in a choreographic ensemble uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.22


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу