Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід у формуванні здатності до самоконтролю виконавської діяльності майбутніх учителів музики та хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хо Сінянь
dc.date.accessioned 2023-07-04T15:26:29Z
dc.date.available 2023-07-04T15:26:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хо Сінянь. Компетентнісний підхід у формуванні здатності до самоконтролю виконавської діяльності майбутніх учителів музики та хореографії / Хо Сінянь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 141-148. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41178
dc.description.abstract Компетентнісний підхід тлумачиться нами як достатнє володіння необхідними загальнокультурними і професійними компетенціями, включаючи самовизначення, соціалізацію, розвиток індивідуальності та самоактуалізацію, що надає можливість спостерігати появу пласту конкурентоспроможних, мобільних, ініціативних професіоналів, максимально ураховуючи запити та інтереси роботодавців в освітньому процесі, в тому числі у вищій професійній освіті. Компетентнісний підхід розглядається нами у щільній взаємодії з аксіологічним та творчо-діяльнісним підходами. Здатність до самоконтролю є неодмінним ядром професійної компетенції, що розвивається у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця і продовжує динамічно змінюватися у процесі виконання професійної діяльності. uk
dc.description.abstract The article reveals the competence-based approach to the formation of the ability to self-control in the performance of students of art faculties of universities. The competence approach is considered by us as sufficient possession of the necessary general cultural and professional competences, including selfdetermination, socialization, development of individuality and self-actualization, which provides an opportunity to observe the emergence of a layer of competitive, mobile, proactive professionals, maximally taking into account the requests and interests of employers in the educational process, including in higher professional education. We consider the competence approach in close interaction with axiological and creative-activity approaches. We consider the competence approach in close interaction with axiological and creative-activity approaches. The ability to self-control is an indispensable core of professional competence, which develops in the process of professional training of a future specialist and continues to dynamically change in the process of performing professional activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject майбутній вчитель музики та хореографії uk
dc.subject формування здатності до самоконтролю uk
dc.subject виконавська діяльність uk
dc.subject аксіологічний uk
dc.subject творчо-діяльнісний підходи uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject future teacher of music and choreography uk
dc.subject forming of the ability to self-control uk
dc.subject executive activity uk
dc.subject axiological uk
dc.subject creative-activity approaches uk
dc.title Компетентнісний підхід у формуванні здатності до самоконтролю виконавської діяльності майбутніх учителів музики та хореографії uk
dc.title.alternative Competence-based approach to the formation of the ability to self-control the performance of future teachers of music and choreography uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.18


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу