ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сунь Мінцзе![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-07-04T15:24:46Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T15:24:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сунь Мінцзе. Принципи вокально-ансамблевої компетентності у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / Сунь Мінцзе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 133-140. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41177 | |
dc.description.abstract | Розкрито основні принципи вокально-ансамблевої компетентності студентів факультетів мистецтв університетів, а саме: соціокультурної відповідності, принцип оптимального поєднання теоретичних та практичних способів навчання й принцип інтерактивної зорієнтованості. Соціокультурна відповідність виконує соціальну функцію, відповідно, формування вокально-ансамблевої компетентності студентів факультетів мистецтв у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін має бути включеним у контекст культури як соціального феномена конкретного історичного проміжку у концентрованому вигляді, а також охоплювати більш широкі часові межі засобами слідування загальним соціокультурним тенденціям, нормам і цінностям. Принцип оптимального поєднання теоретичних і практичних способів навчання нами виокремлений тому, що вивчення диригентсько-хорових дисциплін передбачає використання алгоритму цілісності теоретичного та практичного засвоєння мистецького твору, яке здійснюється у формі початкового аналізу партитури з подальшим практичним відпрацюванням технічних і художніх особливостей, пошуком інтерпретації і завершальним представленням даного варіанту перед публікою. Принцип інтерактивної зорієнтованості сприятиме появі ініціативного ставлення студентів до вивчення диригентсько-хорових дисциплін в процесі формування вокально-ансамблевої компетентності. | uk |
dc.description.abstract | The article discloses the principles of vocal-ensemble competence training of students of art faculties of universities, namely: socio-cultural compatibility, the principle of optimal combination of theoretical and practical methods of learning and the principle of interactive orientation. The principle of socio-cultural correspondence performs a social function, accordingly, the formation of vocal-ensemble competence of students of arts faculties in the process of studying conducting and choral disciplines should be included in the context of culture as a social phenomenon of a specific historical period in a concentrated form, and also cover wider time limits by means of following general sociocultural trends, norms and values. The principle of an optimal combination of theoretical and practical teaching methods is singled out by us because the study of conducting and choral disciplines involves the use of an algorithm of the integrity of theoretical and practical mastering of an artistic work, which is carried out in the form of an initial analysis of the score followed by a practical study of technical and artistic features, a search for interpretation and a final presentation this option to the public. The principle of interactive orientation will contribute to the emergence of an initiative attitude of students to the study of conducting and choral disciplines in the process of forming vocal and ensemble competence. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | вокально-ансамблева компетентність | uk |
dc.subject | соціокультурний принцип | uk |
dc.subject | теоретично-практичне навчання | uk |
dc.subject | принцип інтерактивної зорієнтованості | uk |
dc.subject | vocal and ensemble competence | uk |
dc.subject | socio-cultural principle | uk |
dc.subject | theoretical and practical studying | uk |
dc.subject | interactive orientation principle | uk |
dc.title | Принципи вокально-ансамблевої компетентності у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.title.alternative | Principles of vocal and ensemble competence in the training of students of music art | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.016:78 | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.17 |