В статті досліджені механізми формування техніко-тактичних умінь та навичок у спортивному орієнтуванні. Вони полягають у необхідності більш тривалого, різноманітного, детального і якісного застосування арсеналу техніко-тактичних прийомів і способів подолання кожного етапу дистанції. У спортивному орієнтуванні процес формування техніко-тактичних вмінь та навичок у порівнянні з руховими, більш тривалий: сформованість техніко-тактичних навичок після першого року навчання досягла лише початкового рівня четвертої фази, тобто
навички виконання техніко-тактичних дій в полегшених або у відносно стандартних умовах.
The article investigates the mechanisms of technical and tactical skills in orienteering. They lie in the need for
more long-term, diverse, detailed and qualitative application of technical and tactical arsenal of techniques and ways to
overcome the distance of each stage. In orienteering process of formation of technical and tactical skills in comparison
with movement, longer: the formation of the technical and tactical skills after the first year only reached the initial level of
the fourth phase, ie skills of the technical and tactical actions in a relatively lightweight or standard conditions.