Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальні мережеві сервіси в сучасній освітній реальності: філософсько-освітня концептуалізація

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T12:33:17Z
dc.date.available 2023-07-03T12:33:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Страшко, Ірина Володимирівна. Соціальні мережеві сервіси в сучасній освітній реальності: філософсько-освітня концептуалізація : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Страшко Ірина Володимирівна ; наук. керівник Герасимова Ельвіра Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 222 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41138
dc.description.abstract Здійснено концептуальний аналіз інформаційно-комунікативної сутності соціальних мережевих сервісів у вимірі сучасної освітньої реальності. Розкрито антропоцентричний, аксіологічний вимір блогів, сервісу подкастів і вікі; показано їх як соціокультурно обумовлені феномени. Висвітлено пізнавально-прагматичні особливості подкастів, поліфонічність блогу в контексті комунікативних практик. Аргументовано синергетичні ефекти функціонування вікі, синергізм взаємодії, навчання, пізнання, співтворчості у створюваному ними середовищі. Обгрунтовано доцільність та визначено можливості застосування блогів, подкастів та вікі в системі мовної освіти; проаналізовано функціонально-освітні особливості iTunes U, перспективи його використання у вітчизняній системі освіти. uk
dc.description.abstract This dissertation focuses on a philosophical and educational analysis of the informative and communicative nature of social software, such as blogs, podcasts, and wikis. Their analysis as phenomena of today's reality, as well as investigation of their instructional potential as tools that create the contemporary educational reality, requires a multidisciplinary approach and study of research in the field of social philosophy, sociology, linguistics and so on. Interdisciplinary status of work involves using a broad range of literature and also summarizing the experience of Ukrainian and foreign researchers. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject соціальні мережеві сервіси uk
dc.subject блог uk
dc.subject подкаст uk
dc.subject подкастинг uk
dc.subject вікі uk
dc.subject iTunes U uk
dc.subject philosophy of education uk
dc.subject social software uk
dc.subject blog uk
dc.subject podcast uk
dc.subject podcasting uk
dc.subject wiki uk
dc.title Соціальні мережеві сервіси в сучасній освітній реальності: філософсько-освітня концептуалізація uk
dc.title.alternative Social software in contemporary educational reality: philosophical and educational conceptualization uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 141.2: 37.013.73+372.881.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу