Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хуан Яцянь
dc.date.accessioned 2023-07-03T12:23:52Z
dc.date.available 2023-07-03T12:23:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хуан Яцянь. Методика розвитку творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Хуан Яцянь ; наук. керівник Білова Наталія Костянтинівна ; Міністерство освіти і науки України, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2018. - 254 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41134
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки. Професійна підготовка учителів музики наповнюється якісно новим змістом у контексті їх адаптованості до сучасних умов соціокультурних швидкоплинних змін через посилення творчої складової у всіх видах фахової діяльності. Ціннісним освітнім пріоритетом стає виховання майбутнього фахівця як унікальної, своєрідної особистості, здатної до нестандартних, нетривіальних рішень мистецько-педагогічних проблем щодо пізнання навколишнього світу, своєї професії, власного «Я», «Іншого» в процесі набуття особистісних смислів. Це, в свою чергу, зумовлює вектор змін фахової підготовки майбутніх учителів музики з процесу засвоєння знань – на їх усвідомлену переробку і творче використання у формуванні розумінь та суджень як основи виконавсько-інструментальної й мистецько-педагогічної компетентності успішного фахівця-професіонала. Значущість творчого самовираження майбутніх учителів музики підсилюється тим, що студент не тільки творчо інтерпретує та інструментально озвучує авторський художній задум музичних творів як суб’єкт творчо-виконавського процесу, а й проявляє своє особистісно забарвлене бачення, відчуття, розуміння семантики твору через трансляцію, самовираження власного фахового «Я» у виконавсько-педагогічній творчості. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to researching a topical problem of the development creative self-expression of prospective music teachers in the process of performing-instrumental training. In the scientific work the phenomenon of self-expression of personality is considered through the prism of the triad of scientific genesis - self-actualization‖ – self-realization‖ – self-expression‖. It is proved that the explored phenomenon is the process of own personality-professional potential and artistic-pedagogical experience realization, which occurs through the conscious expressive-intonational sound implementation of their own performance-instrumental concept. This process provides personal-professional self-affirmation, self-realization and self-creation. The structure of the explored phenomenon consists of motivational-valuable, cognitive-search, communicative-interpretative, reflexive-projecting components. All components are integrated into the system and reflect the basic characteristics of the studied phenomenon. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самоактуалізація uk
dc.subject самореалізація uk
dc.subject самовираження uk
dc.subject майбутній учитель музики uk
dc.subject творче самовираження в процесі виконавсько-інструментальної підготовки uk
dc.subject художньо-творчий потенціал uk
dc.subject індивідуальна художньо-виконавська концепція uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject self-actualization uk
dc.subject self-realization uk
dc.subject self-expression uk
dc.subject prospective music teachers uk
dc.subject creative self-expression in the process of performing-instrumental training uk
dc.subject artistic-performing concept uk
dc.subject phased methods uk
dc.title Методика розвитку творчого самовираження майбутніх учителів музики в процесі виконавсько-інструментальної підготовки uk
dc.title.alternative The methods of development creative self-expression of prospective music teachers in the process of performing-instrumental training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:37.015.31+78.071.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу