Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ці Сянбо
dc.date.accessioned 2023-07-03T12:08:49Z
dc.date.available 2023-07-03T12:08:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ці Сянбо. Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; наук. керівник Гузій Наталія Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 215 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41128
dc.description.abstract Роботу присвячено проблемі формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. На основі узагальнення філософської та психолого-педагогічної літератури здійснено понятійно-термінологічний аналіз феномену художньо-творчого потенціалу, а саме: розкрито сутність художньотворчого потенціалу особистості, визначено зміст і компонентну структуру художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. Науково обґрунтовано критерії оцінки та визначено рівні сформованості художньотворчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. Обґрунтовано і розроблено методичні основи формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва, які розглядаються з точки зору контекстного, компетентнісного та мистецько-персоналізованого підходів. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the issue of artistic and creative potential formation of Bachelors of Musical Arts. Based on the generalization of philosophical, psychological and pedagogical literature the notional-terminological analysis of the phenomenon "artistic and creative potential" is carried out, namely: the essence of artistic and creative potential of Bachelors of Musical Arts is elucidated, content and component structure of artistic and creative potential of Bachelors of Musical Arts are specified. Assessment criteria have been scientifically grounded and levels of creative and artistic potential formation of Bachelors of Musical Arts have been ascertained. Methodological foundations for artistic and creative potential formation of Bachelors of Musical Arts that are considered in terms of contextual, competencebased and artistic-personalized approaches have been proved and developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject бакалавр музичного мистецтва uk
dc.subject художньо-творчий потенціал uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject Bachelor of Musical Arts uk
dc.subject artistic and creative potential uk
dc.subject vocational training uk
dc.title Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва uk
dc.title.alternative Artistic and Creative Potential Formation of Bachelors of Musical Arts uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:78.071.2-051]:37.015.31:7


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics