ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ціко, Ігор Григорович | |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T12:05:05Z | |
dc.date.available | 2023-07-03T12:05:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Ціко, Ігор Григорович. Формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література) / Ціко Ігор Григорович ; наук. керівник Клименко Жанна Валентинівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 310 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41127 | |
dc.description.abstract | Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів під час вивчення оригінальних і перекладних інокультурних літературних творів. У дисертації визначено критерії і рівні сформованості етнокультурної компетентності читачів-підлітків у контексті їхньої літературної освіти, адаптовано до умов шкільного навчання рівні інтерпретаційної діяльності. У дослідженні запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену методичну систему формування етнокультурної компетентності школярів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Уточнені й переосмислені традиційні прийоми роботи вчителя й види діяльності учнів, розроблені специфічні інноваційні. | uk |
dc.description.abstract | In thesis the ethno-cultural competence of the 5–7 forms pupils in the process of studying original and translated literary works which belong to foreign culture world have been theoretically and experimentally researched. Also the Ukrainian and foreign philosophic, culturological, philological, linguistic studies, psychological and pedagogical works, scientific and methodological sources taking together with the practical experience allowed to arrive at a conclusion about the most significant aspect of the researched problem, and to find out the essence and the peculiarities of the formation of ethno-cultural competence of the 5–7 forms pupils in the process of studying Foreign literature. Also the factual level and the condition of the subject teachers’ preparedness for experimental activities in accordance with the goals and objectives of the thesis have been identified. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | зарубіжна література | uk |
dc.subject | етнокультурна компетентність | uk |
dc.subject | ріднонаціональна культура | uk |
dc.subject | інокультура | uk |
dc.subject | методична система формування етнокультурної компетентності читачів-підлітків | uk |
dc.subject | Foreign Literature | uk |
dc.subject | Ethno-cultural Competence | uk |
dc.subject | native national culture | uk |
dc.subject | foreign culture world | uk |
dc.subject | the methodical system of formation of teen-age ethnocultural competence of readers | uk |
dc.title | Формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури | uk |
dc.title.alternative | The Formation of Ethno-cultural Competence of 5–7 forms pupils in the course of studying foreign literature | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.016:82(1-87) |