Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ціко, Ігор Григорович
dc.date.accessioned 2023-07-03T12:05:05Z
dc.date.available 2023-07-03T12:05:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ціко, Ігор Григорович. Формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література) / Ціко Ігор Григорович ; наук. керівник Клименко Жанна Валентинівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 310 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41127
dc.description.abstract Робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів під час вивчення оригінальних і перекладних інокультурних літературних творів. У дисертації визначено критерії і рівні сформованості етнокультурної компетентності читачів-підлітків у контексті їхньої літературної освіти, адаптовано до умов шкільного навчання рівні інтерпретаційної діяльності. У дослідженні запропоновано теоретично обґрунтовану та експериментально перевірену методичну систему формування етнокультурної компетентності школярів у процесі вивчення зарубіжної літератури. Уточнені й переосмислені традиційні прийоми роботи вчителя й види діяльності учнів, розроблені специфічні інноваційні. uk
dc.description.abstract In thesis the ethno-cultural competence of the 5–7 forms pupils in the process of studying original and translated literary works which belong to foreign culture world have been theoretically and experimentally researched. Also the Ukrainian and foreign philosophic, culturological, philological, linguistic studies, psychological and pedagogical works, scientific and methodological sources taking together with the practical experience allowed to arrive at a conclusion about the most significant aspect of the researched problem, and to find out the essence and the peculiarities of the formation of ethno-cultural competence of the 5–7 forms pupils in the process of studying Foreign literature. Also the factual level and the condition of the subject teachers’ preparedness for experimental activities in accordance with the goals and objectives of the thesis have been identified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject зарубіжна література uk
dc.subject етнокультурна компетентність uk
dc.subject ріднонаціональна культура uk
dc.subject інокультура uk
dc.subject методична система формування етнокультурної компетентності читачів-підлітків uk
dc.subject Foreign Literature uk
dc.subject Ethno-cultural Competence uk
dc.subject native national culture uk
dc.subject foreign culture world uk
dc.subject the methodical system of formation of teen-age ethnocultural competence of readers uk
dc.title Формування етнокультурної компетентності учнів 5–7 класів у процесі вивчення зарубіжної літератури uk
dc.title.alternative The Formation of Ethno-cultural Competence of 5–7 forms pupils in the course of studying foreign literature uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:82(1-87)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу