Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Навчальний мовознавчий текст: семантико-синтаксичний та прагматичний аспекти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чемпоєш, Валентина Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T11:54:49Z
dc.date.available 2023-07-03T11:54:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чемпоєш, Валентина Вікторівна. Навчальний мовознавчий текст: семантико-синтаксичний та прагматичний аспекти : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 – українська мова / Чемпоєш Валентина Вікторівна ; наук. кер. Гальона Наталія Павлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 202 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41126
dc.description.abstract У дисертації вперше в сучасному українському мовознавстві обґрунтовано визначення навчального мовознавчого тексту та навчального мовознавчого дискурсу як різновиду інституційного дискурсу. Виконано комплексний аналіз навчального мовознавчого тексту в аспекті його семантико-синтаксичної структури та комунікативно-прагматичної зорієнтованості. Описано загальнотекстові та диференційні ознаки навчального мовознавчого дискурсу (цілісності та зв’язності, інформативності, інтерпретаційності, аргументованості, узагальненості тощо), з’ясовано засоби їх реалізації. Проаналізовано прагматичні типи речень у навчальному мовознавчому тексті; з’ясовано функції засобів суб’єктивної модальності. uk
dc.description.abstract The author provided the first in modern Ukrainian linguistics reasonably determine academic linguistic text and academic linguistic discourse as a kind of institutional discourse. Completed a comprehensive analysis of the educational linguistic text in terms of its semantic and syntactic structures and communicative-pragmatic orientation. Described overall text and differential features educational linguistic discourse (integrity and connectivity, informative, interpretatsiynosti, argumentation, generalization, etc.), found the means to implement them. Analyzed pragmatic types of sentences in the educational linguistic text; found a means of subjective modality. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject текст uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject навчальний мовознавчий текст uk
dc.subject цілісність та зв’язність uk
dc.subject інформативність uk
dc.subject квеситиви uk
dc.subject директиви uk
dc.subject констативи uk
dc.subject text uk
dc.subject discourse uk
dc.subject text linguistic education uk
dc.subject integrity and connectivity uk
dc.subject information uk
dc.subject kvesytyvy uk
dc.subject directives uk
dc.subject konstatyvy uk
dc.title Навчальний мовознавчий текст: семантико-синтаксичний та прагматичний аспекти uk
dc.title.alternative Educational linguistic discourse: semantic-syntactic and pragmatic aspects uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 811.161.2'[367+37](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу