Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Розвиток мотивації професійного саморозвитку майбутніх бакалаврів хореографії в освітньому середовищі закладу вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Фрицюк, Валентина Анатоліівна
dc.contributor.author Пахольчак, Євгенія Сергіівна
dc.contributor.author Фрицюк, Василь Миколайович
dc.date.accessioned 2023-06-30T13:16:40Z
dc.date.available 2023-06-30T13:16:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Фрицюк, В. А. Розвиток мотивації професійного саморозвитку майбутніх бакалаврів хореографії в освітньому середовищі закладу вищої освіти / В. А. Фрицюк, Є. С. Пахольчак, В. М. Фрицюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 77-84. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41121
dc.description.abstract У статті проаналізовано сучасний стан та окремі особливості розвитку мотивації професійного саморозвитку майбутніх бакалаврів хореографії в освітньому середовищі закладу вищої освіти. На основі аналізу та узагальнення наведених джерел стверджується, що професійний саморозвиток майбутніх бакалаврів хореографії є свідомою діяльністю здобувачів, спрямованою на повну самореалізацію себе як особистості в тій соціальній сфері, яку визначає її професія, тобто в діяльності балетмейстера, керівника хореографічного колективу, викладача хореографічних дисциплін. Оскільки високий рівень мотивації є однією з провідних умов підвищення рівня готовності майбутніх бакалаврів хореографії до професійного саморозвитку, то логічно постає питання про можливість цілеспрямованого її формування. Доведено, що в освітньому середовищі закладу вищої освіти важливо при цьому впроваджувати в навчання концепції й технологій особистісно-орієнтованої освіти, забезпечити випереджальний характер перетворення середовища, представлення університетським середовищем максимальних можливостей для занурення студента у сферу професійної діяльності, забезпечити участь суб’єктів освітнього процесу (викладачів і студентів) у розвитку освітнього середовища, яке є доброзичливим і комфортним для навчання. Акцентовано увагу на тому, що мотиваційна сфера особистості виконує декілька функцій. Перш за все, вона спонукає до цілеспрямованої активності особистості, зумовлює її поведінку і діяльність залежно насамперед від сили мотивів. Під впливом мотиваційної сфери відбуваються вибір і здійснення певної лінії поведінки, певної діяльності. Особистість прагне досягти раніше обраної мети, розв’язати передбачені завдання. У цьому сутність спрямовуючої функції, пов’язаної, перш за все, зі стійкістю мотивації. Доведено, що реалізація цих функцій залежить від емоційної, вольової та інтелектуальної сфер особистості. uk
dc.description.abstract The article analyzes the current state and specific features of the development of motivation for professional self-development of future bachelors of choreography in the educational environment of a higher education institution. Professional self-development of future choreographers is a conscious activity of students aimed at full self-realization in the social sphere defined by their profession, that is, in the activities of a ballet master, head of a choreographic team, teacher of choreographic disciplines. It has been proven that a high level of motivation is an important condition for improving the level of training of future choreographers for professional self-development. The article proves that in the educational environment of a higher education institution, it is necessary to introduce the concept and technologies of person-oriented education into teaching. The educational environment should be friendly and comfortable for learning. Attention is focused on the fact that the motivational sphere of the individual performs several functions. It encourages purposeful personal activity, influences behavior and activity. Under the influence of the motivational sphere, the choice and implementation of a certain line of behavior, a certain activity take place. The personality strives to achieve a previously chosen goal, to solve the foreseen tasks. It has been proven that the implementation of these functions depends on the emotional, volitional and intellectual spheres of the individual. The formation of the need for self-development requires: implementation of the tactical goal system; development and implementation of a system of social incentives that will contribute to the actualization of the need for professional growth, personal and professional development and self-development, continuous improvement of the professionalism of teachers; development of adult education technology in the post-graduate education system; increased attention to the problem of personal development of pedagogical workers, creation of conditions for optimization and harmonization of trends in personal and professional improvement. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject професійний саморозвиток uk
dc.subject майбутні бакалаври хореографії uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject professional self-development uk
dc.subject future bachelors of choreography uk
dc.subject professional training uk
dc.subject educational environment uk
dc.title Розвиток мотивації професійного саморозвитку майбутніх бакалаврів хореографії в освітньому середовищі закладу вищої освіти uk
dc.title.alternative Development of motivation for professional self-development of future bachelors of choreography in the educational environment of a higher education institution uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378:502/504-047.22
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.10


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics