Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чень Чень
dc.date.accessioned 2023-06-30T13:14:10Z
dc.date.available 2023-06-30T13:14:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Чень Чень. Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теoрія тa метoдикa музичнoгo нaвчaння / Чень Чень ; наук. кер. Куненко Людмила Олександрівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 244 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41120
dc.description.abstract У дисертації розкриваються особливості використання інтерактивних методів навчання у початковій школі на уроках музики як найбільш ефективного засобу накопичення знань. На основі всебічного аналізу з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та подано авторське тлумачення поняття «підготовка студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю». Дослідження першоджерел допомогли розкрити історичну динаміку розвитку і використання в шкільній практиці інноваційних технологій, а також вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена (мотиваційно-організаційного, інтегративно-технологичного, творчодіяльнісного); критерії, показники і рівні сформованості; обумовити педагогічні умови оптимізації інтерактивного навчання; розробити принципи, підібрати методи, підходи, функції досліджуваного феномена. uk
dc.description.abstract In the thesis the peculiarities of interactive teaching methods in elementary school music lessons as the most effective means of accumulation of knowledge. Based on comprehensive analysis on the study and the existing experience clearly: theoretical and methodological foundations of the process of formation of this phenomenon, content, specificity, functions, methods, principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of "preparing students for online learning music students of primary schools in China" . The study primary sources helped uncover the historical dynamics of development and use in school practice innovative technology and first highlight: the structural components of this phenomenon (motivational and organizational, integrative and of technological, creative activity): criteria, indices and levels of development; stipulate pedagogical conditions of optimization of interactive learning, develop principles, pick methods, approaches, functions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject китайські студенти uk
dc.subject інтерактивне навчання музики uk
dc.subject учні початкових шкіл Китаю uk
dc.subject творчість uk
dc.subject трансформація uk
dc.subject Chinese uk
dc.subject students uk
dc.subject interactive music learning uk
dc.subject pupils of primary schools in China uk
dc.subject creativity uk
dc.subject transformation uk
dc.title Методика підготовки студентів до інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю uk
dc.title.alternative Methods of preparing students for online learning music students of primary schools in China uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.6:37].016:78:37.91.39(510)(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу