У дисертації розкриваються особливості використання інтерактивних методів навчання у початковій школі на уроках музики як найбільш ефективного засобу накопичення знань. На основі всебічного аналізу з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду визначено: теоретико-методологічне підґрунтя процесу формування даного феномена, зміст, специфіку, функції, методи, принципи, педагогічні підходи та подано авторське тлумачення поняття «підготовка студентів до
інтерактивного навчання музики учнів початкових шкіл Китаю». Дослідження першоджерел допомогли розкрити історичну динаміку розвитку і використання в шкільній практиці інноваційних технологій, а також вперше виокремити: структурні компоненти даного феномена (мотиваційно-організаційного, інтегративно-технологичного, творчодіяльнісного); критерії, показники і рівні сформованості; обумовити педагогічні умови оптимізації інтерактивного навчання; розробити принципи, підібрати методи, підходи, функції досліджуваного феномена.
In the thesis the peculiarities of interactive teaching methods in elementary school music lessons as the most effective means of accumulation of knowledge. Based on comprehensive analysis on the study and the existing experience clearly: theoretical and methodological foundations of the process of formation of this phenomenon, content, specificity, functions, methods, principles, pedagogical approaches and the author's interpretation of "preparing students for online learning music students of primary schools in China" . The study primary sources helped uncover the historical dynamics of development and use in school practice innovative technology and first highlight: the structural components of this phenomenon (motivational and organizational, integrative and of technological, creative activity): criteria, indices and levels of development; stipulate pedagogical conditions of optimization of interactive learning, develop principles, pick methods, approaches, functions.