Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення та розвиток навчальної книги для розумово відсталих дітей в Україні (1917-2000 р.)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Людмила Георгіївна
dc.date.accessioned 2023-06-30T13:12:06Z
dc.date.available 2023-06-30T13:12:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Чепурна, Людмила Георгіївна. Становлення та розвиток навчальної книги для розумово відсталих дітей в Україні (1917-2000 р.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 - корекційна педагогіка / Чепурна Людмила Геогріївна ; наук. керівник Турчинська Валентина Євгенівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 195 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41119
dc.description.abstract У дисертації вперше обґрунтовано на основі визначених теоретико- методологічних засад динаміку процесу становлення та розвитку підручника для навчання розумово відсталих в Україні. Розкрито вплив суспільно-політичних, соціально-економічних і психолого-педагогічних чинників на становлення та розвиток теорії та практики підручникотворення для дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні протягом різних історичних етапів. Науково обґрунтовано та визначено основні етапи становлення та розвитку підручника для дітей з інтелектуальними порушеннями в Україні; виявлено особливості та тенденції розвитку теорії підручників, розкрито зміст та підходи до їх побудови в досліджувальний період; здійснено науково- порівняльний аналіз поглядів учених-дефектологів та їх врахування в змісті підручників у різні періоди становлення та розвитку підручника, критично переосмислено окремі теоретичні положення стосовно навчання дітей з інтелектуальними порушеннями, визначено напрямки використання досвіду минулого в сучасних умовах. uk
dc.description.abstract In the dissertation the dynamics of the process of formation and development of a textbook for education of mentally retarded in Ukraine was grounded on the basis of certain theoretical and methodological principles for the first time. The influence of socio-political, socio-economic and psycho-pedagogical factors on the formation and development of the theory and practice of textbook creation for children with intellectual disabilities in Ukraine during various historical stages is revealed. The basic stages of the formation and development of a textbook for children with intellectual disabilities in Ukraine are scientifically substantiated and identified; features and tendencies of development of the theory of textbooks are revealed, content and approaches to their construction in the investigated period are ascertained; scientific comparative analysis of the views of scientists defectologists and their consideration in the content of textbooks in different periods of the formation and development of the textbook is performed, certain theoretical positions regarding the teaching of children with intellectual disorders are critically re-considered, directions of using the experience of the past in modern conditions have been determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject шкільний підручник uk
dc.subject функції підручника uk
dc.subject діти з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject етапи uk
dc.subject тенденції uk
dc.subject процес підручникотворення uk
dc.subject навчальні програми uk
dc.subject корекційне навчання uk
dc.subject school textbook uk
dc.subject textbook functions uk
dc.subject children with intellectual disorders uk
dc.subject stages uk
dc.subject tendencies uk
dc.subject process of textbook creation uk
dc.subject curriculum uk
dc.subject correctional education uk
dc.title Становлення та розвиток навчальної книги для розумово відсталих дітей в Україні (1917-2000 р.) uk
dc.title.alternative Formation and development of a textbook for mentally retarded children in Ukraine (1917-2000) uk
dc.type Dissertation uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу