Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики в процесі вокального навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжан Цзінцзін
dc.date.accessioned 2023-06-30T10:04:36Z
dc.date.available 2023-06-30T10:04:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Чжан Цзінцзін. Методика формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики в процесі вокального навчання : дис. ... канд. пед наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Чжан Цзінцзін ; наук. кер. Проворова Євгенія Михайлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 215 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41115
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування мистецької рефлексії у майбутніх учителів музики. Висвітлено зміст та сутність філософських та психолого-педагогічних основ мистецької рефлексії педагога. Узагальнено особливості мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики та методичні підходи до вокального навчання майбутнього вчителя музики як основи формування мистецької рефлексії. Розроблено концептуальну модель процесу мистецької рефлексії вчителя музики, що відображає Я-концепцію вчителя музики та відбувається під час музичного сприймання, музичного виконання та музичної творчості, який безпосередньо впливає на формування мистецько-педагогічної самосвідомості та за рахунок зворотного зв’язку на Я-концепцію майбутнього вчителя музики. Визначено структуру мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики та розроблено методичне забезпечення педагогічної діагностики (критерії, показники, методи) стану сформованості мистецької рефлексії. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the problem of formation of artistic reflection of the future teacher of music. The sense and essence of philosophical, psychological and pedagogical foundations of artistic reflection of the teacher is clarified. Features of artistic reflection of the future teacher of music and methodical approaches to the vocal training of the future teacher of music as guidelines for the development of artistic reflection is overviewed. The conceptual model of artistic reflection of the future teacher of music is developed. The model reflects selfconcept of music teacher and is performed during the musical reception, musical performance and musical creativity, which directly influences the artistic and pedagogical consciousness through feedback on the self-concept of the future teacher of music. The structure of artistic reflection of the future teacher of music is defined and methodological support of educational assessment (criteria, indicators, methods) of condition of formation of artistic reflection is developed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мистецька рефлексія uk
dc.subject майбутній вчитель музики uk
dc.subject вокальна підготовка uk
dc.subject методика формування uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject artistic reflection uk
dc.subject future teacher of music uk
dc.subject vocal training uk
dc.subject methods of formation uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Методика формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики в процесі вокального навчання uk
dc.title.alternative Methods of forming artistic reflection of the future teacher of music in vocal training process uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:784


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics