ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурська, Олена Петрівна | |
dc.contributor.author | Кулик, Денис Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2023-06-27T13:17:17Z | |
dc.date.available | 2023-06-27T13:17:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бурська, О. П. Невербальна експресія: форми вираження художньої думки в хореографії та музичному мистецтві (на прикладі балету Крістал Пайт "Body and Soul", 2019) / О. П. Бурська, Д. О. Кулик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 22-35. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41078 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз хореографічних образів другої частини балету "Тіло і Душа", створеного канадською хореографкою Крістал Пайт на музику Прелюдій ор.28 Ф. Шопена. Простежено особливості взаємодії хореографічного та музичного образів, форм та способів невербальної експресії двох споріднених мистецтв. Визначено, що процесуальний характер розгортання музичного і хореографічного образів, їх динамічність, часова модальність є спільною основою, яка дозволяє двом невербальним мовам «співіснувати» в хореографічному образі і посилювати його художній ефект. На основі проведеного аналізу виділено основні принципи взаємодії хореографічного та музичного образів в балетній хореографії К. Пайт: принципи емоційного та структурного резонансу; принцип емоційного доповнення образу; принцип корекції образу; принцип емоційного дисонансу. | uk |
dc.description.abstract | This article analyzes the choreographic images of the second part of the ballet named «Body and Soul» created by Crystal Pite, the Canadian choreographer, to the music of Frédéric Chopin’s Preludes Op. 28. It investigates the peculiarities of the interaction between choreographic and musical images, forms, and methods of two interrelated arts’ non-verbal expression. As a result, it is stated that the procedural nature of the flow of musical and choreographic images, their dynamism and temporal modality constitute a common basis that allows two non-verbal languages to "coexist" in the choreographic image and enhance its artistic effect. According to this analysis, the main principles of the interaction between choreographic and musical figures in C. Pite's ballet are the principles of emotional and structural resonance; the principle of the image emotional complementation; the principle of the image correction; and the principle of emotional dissonance. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | хореографічний образ | uk |
dc.subject | сучасна хореографічна мова | uk |
dc.subject | сприйняття музичного образу | uk |
dc.subject | невербальна експресія | uk |
dc.subject | Крістал Пайт | uk |
dc.subject | балет «Тіло і душа» | uk |
dc.subject | choreographic image | uk |
dc.subject | modern choreographic language | uk |
dc.subject | perception of musical image | uk |
dc.subject | non-verbal expression | uk |
dc.subject | Crystal Pite | uk |
dc.subject | ballet "Body and Soul" | uk |
dc.title | Невербальна експресія: форми вираження художньої думки в хореографії та музичному мистецтві (на прикладі балету Крістал Пайт "Body and Soul", 2019) | uk |
dc.title.alternative | Non-verbal expression: forms of manifestation of artistic thought in choreography and music (On the example of Crystal Pite's ballet "Body and Soul", 2019) | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 792.82:[782.9+793.3]‘‘20‘‘ | |
dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.03 |