Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Невербальна експресія: форми вираження художньої думки в хореографії та музичному мистецтві (на прикладі балету Крістал Пайт "Body and Soul", 2019)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурська, Олена Петрівна
dc.contributor.author Кулик, Денис Олексійович
dc.date.accessioned 2023-06-27T13:17:17Z
dc.date.available 2023-06-27T13:17:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бурська, О. П. Невербальна експресія: форми вираження художньої думки в хореографії та музичному мистецтві (на прикладі балету Крістал Пайт "Body and Soul", 2019) / О. П. Бурська, Д. О. Кулик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 22-35. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41078
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз хореографічних образів другої частини балету "Тіло і Душа", створеного канадською хореографкою Крістал Пайт на музику Прелюдій ор.28 Ф. Шопена. Простежено особливості взаємодії хореографічного та музичного образів, форм та способів невербальної експресії двох споріднених мистецтв. Визначено, що процесуальний характер розгортання музичного і хореографічного образів, їх динамічність, часова модальність є спільною основою, яка дозволяє двом невербальним мовам «співіснувати» в хореографічному образі і посилювати його художній ефект. На основі проведеного аналізу виділено основні принципи взаємодії хореографічного та музичного образів в балетній хореографії К. Пайт: принципи емоційного та структурного резонансу; принцип емоційного доповнення образу; принцип корекції образу; принцип емоційного дисонансу. uk
dc.description.abstract This article analyzes the choreographic images of the second part of the ballet named «Body and Soul» created by Crystal Pite, the Canadian choreographer, to the music of Frédéric Chopin’s Preludes Op. 28. It investigates the peculiarities of the interaction between choreographic and musical images, forms, and methods of two interrelated arts’ non-verbal expression. As a result, it is stated that the procedural nature of the flow of musical and choreographic images, their dynamism and temporal modality constitute a common basis that allows two non-verbal languages to "coexist" in the choreographic image and enhance its artistic effect. According to this analysis, the main principles of the interaction between choreographic and musical figures in C. Pite's ballet are the principles of emotional and structural resonance; the principle of the image emotional complementation; the principle of the image correction; and the principle of emotional dissonance. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject хореографічний образ uk
dc.subject сучасна хореографічна мова uk
dc.subject сприйняття музичного образу uk
dc.subject невербальна експресія uk
dc.subject Крістал Пайт uk
dc.subject балет «Тіло і душа» uk
dc.subject choreographic image uk
dc.subject modern choreographic language uk
dc.subject perception of musical image uk
dc.subject non-verbal expression uk
dc.subject Crystal Pite uk
dc.subject ballet "Body and Soul" uk
dc.title Невербальна експресія: форми вираження художньої думки в хореографії та музичному мистецтві (на прикладі балету Крістал Пайт "Body and Soul", 2019) uk
dc.title.alternative Non-verbal expression: forms of manifestation of artistic thought in choreography and music (On the example of Crystal Pite's ballet "Body and Soul", 2019) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 792.82:[782.9+793.3]‘‘20‘‘
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.03


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу