У дисертації вперше у вітчизняному дискурсі філософії освіти здійснено концептуалізацію екзистенції естетичного в аксіологічній системі сучасної студентської молоді. Автором продемонстровано евристичність концепту «екзистенція естетичного» для дослідження аксіологічної системи сучасного студентства та запропонована авторська дефініція, виходячи із розуміння екзистенції у широкому сенсі. Під екзистенцією естетичного в аксіологічній системі сучасного студентства розуміється глибинне переживання та тлумачення студентами естетичного, результатом чого є трансформація їхньої аксіологічної системи. Також автором концептуалізовано роль екзистенції естетичного в упередженні втрати студентами ідеалів автентичності в аксіологічній системі студентів.
The conceptualization of existence of aesthetic at axiological system of contemporary students of is made for the first time in the Ukrainian discourse of philosophy of education. The author demonstrated the heuristic nature of concept "existence of aesthetic" for the study of axiological system of contemporary students. Author proposed the definition of this term based on the understanding of existence in a broad sense. Author understands the existence of aesthetic in the axiological system of modern students as a deep experience and interpretation of aesthetic performed by students resulting in the transformation of their axiological system. The authors also conceptualized the role of existence of aesthetic for avoidance of students loses of the ideals of authenticity at the axiological system of students.