ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хуан Ханьцзє | |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T12:46:01Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T12:46:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Хуан Ханьцзє. Формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Хуан Ханьцзє ; наук. керівник Комаровська Оксана Анатоліївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 258 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40989 | |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства, актуальність якої визначається глобалізаційними процесами в усьому світі, що зумовлюють необхідність знаходження педагогічних механізмів підготовки фахівців, здатних до творення культури і націлених на толерантні партнерські взаємини, взаєморозуміння і взаємоповагу. У фаховій підготовці майбутнього вчителя музики підноситься роль ансамблевого виконавства як публічної партнерської дії, що передбачає комунікацію в інтерпретації художніх образів. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership by means of ensemble performance. It relevance has been determined by global globalization processes that has led to find pedagogical mechanisms for training of specialists who are able to create a culture as well as aimed at tolerant partnership, mutual understanding and mutualrespect. The role of ensemble performance as a public partner action, which involves communication in interpretation of artistic images, has increased in professional training of future music teacher. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | сценічне партнерство | uk |
dc.subject | готовність до сценічного партнерства | uk |
dc.subject | вокально-ансамблеве виконавство | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | педагогічні умови формування готовності до сценічного партнерства | uk |
dc.subject | методика формування готовності до сценічного партнерства | uk |
dc.subject | stage partnership | uk |
dc.subject | readiness for stage partnership | uk |
dc.subject | vocal-ensemble performance | uk |
dc.subject | future musicteacher | uk |
dc.subject | pedagogical conditions for formation of readiness for stage partnership | uk |
dc.subject | methodology of formation of readiness for stage partnership | uk |
dc.title | Формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства | uk |
dc.title.alternative | Formation of future music teachers’ readiness for stage partnership by means of ensemble performance | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:78:[784.9:005.56]:785 |