Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів музики до сценічного партнерства засобами ансамблевого виконавства, актуальність якої визначається глобалізаційними процесами в усьому світі, що зумовлюють необхідність знаходження педагогічних механізмів підготовки фахівців, здатних до творення культури і націлених на толерантні партнерські взаємини, взаєморозуміння і взаємоповагу. У фаховій підготовці майбутнього вчителя музики підноситься роль ансамблевого виконавства як публічної партнерської дії, що передбачає комунікацію в інтерпретації художніх образів.
The dissertation is devoted to the problem of formation of future music teachers’ readiness for stage partnership by means of ensemble performance. It relevance has been determined by global globalization processes that has led to find pedagogical mechanisms for training of specialists who are able to create a culture as well as aimed at tolerant partnership, mutual understanding and mutualrespect. The role of ensemble performance as a public partner action, which involves communication in interpretation of artistic images, has increased in professional training of future music teacher.