Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика підготовки керівника вокального ансамлю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ху Маньлі
dc.date.accessioned 2023-06-19T07:59:17Z
dc.date.available 2023-06-19T07:59:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ху Маньлі. Методика підготовки керівника вокального ансамлю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Ху Маньлі ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 233 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40986
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів. Конкретизовано поняття «готовність до керівництва вокальними ансамблями», розкрито теоретичні та практичні аспекти формування цього феномена. Доведено ефективність формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів за умов впровадження експериментальної методики, яка забезпечує динаміку формування рівнів досліджуваної готовності студентів від низького (нестабільного) до високого (перманентного). Розроблена методика включає наступні етапи: спонукальноінформаційний, стратегічно-орієнтаційний, інтегративно-прогресивний. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики у практику мистецьких ВНЗ України і Китаю дозволило визначити педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музики до керівництва вокальними ансамблями учнів. uk
dc.description.abstract In the dissertation the problem of formation of readiness of the future teacher of music to a management of vocal ensembles of pupils is investigated. The concept of «readiness to lead vocal ensembles» is concretized, theoretical and practical aspects of the formation of this phenomenon are revealed. The effectiveness of forming the readiness of the future teacher of music to lead vocal ensembles of students is proved in the conditions of introduction of the experimental methodology that ensures the dynamics of the levels of studied readiness of students from low (unstable) to high (permanent). The developed methodology includes the following stages: incentive-informational, strategic-orientational, integrative-progressive. The generalization of the results of the introduction of the experimental methodology into the practice of art universities in Ukraine and China made it possible to determine the pedagogical conditions for forming the readiness of the future music teacher to lead the vocal ensembles of students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject співацьке навчання uk
dc.subject методична модель uk
dc.subject готовність до керівництва вокальними ансамблями uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject singing training uk
dc.subject methodological model uk
dc.subject willingness to lead vocal ensembles uk
dc.title Методика підготовки керівника вокального ансамлю в системі вищої музично-педагогічної освіти України та Китаю uk
dc.title.alternative Methods of preparing the choir leader in higher education and educational musical Ukraine and China uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3:016(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу