ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мініч, Л. В. | |
dc.contributor.author | Благодаренко, Л. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-24T14:41:29Z | |
dc.date.available | 2013-11-24T14:41:29Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Мініч, Л. В. Функції якісних завдань з фізики в аспекті формування готовності учнів до подолання пізнавальних ускладнень / Л. В. Мініч, Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 121-126. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4096 | |
dc.description.abstract | Одним з основних завдань шкільного курсу фізики є формування в учнів алгоритмічних прийомів розв’язування фізичних задач та евристичних способів пошуку розв’язку проблем. Саме якісні завдання дозволяють не лише удосконалити практичні уміння і навики учнів, але й підняти їх до творчого рівня. | ru_RU |
dc.description.abstract | One of the main tasks of the school physics course is to develop in students of algorithmic methods of solution of physical problems and heuristic search method to solve problems. The quality setting allows you to not only improve the practical skills of students, but also to raise them to the creative level. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | якісні завдання з фізики | ru_RU |
dc.subject | активізація мотиваційних процесів | ru_RU |
dc.subject | job quality in physics | ru_RU |
dc.subject | stirring motivational processes | ru_RU |
dc.subject | qualitative tests with alternative answers | ru_RU |
dc.title | Функції якісних завдань з фізики в аспекті формування готовності учнів до подолання пізнавальних ускладнень | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |