Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування digital-маркетингового інструментарію в діяльності фітнес-клубів у сучасних кризових умовах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Середа, Н. В.
dc.contributor.author Саніна, Д. В.
dc.date.accessioned 2023-06-14T11:15:19Z
dc.date.available 2023-06-14T11:15:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Середа, Н. В. Особливості застосування digital-маркетингового інструментарію в діяльності фітнес-клубів у сучасних кризових умовах / Н. В. Середа, Д. В. Саніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 5 (164). - С. 124-127. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40965
dc.description.abstract У статті наведено результати проведеного дослідження стосовно визначення особливостей застосування digital-маркетингового інструментарію в діяльності фітнес-клубів у сучасних кризових умовах. Розкрито причини за яких можливо значно підвищити кількість споживачів фізкультурно-спортивних послуг у фітнес-клубах з урахуванням сучасних кризовим умов та мінливості макросередовища. Надано характеристику особливостей застосування інструментарію web-аналізу діяльності фітнес-клубів у мережі Інтернет. Встановлено відповідність та доцільність використання digital-маркетингового інструментарію в діяльності фітнес-клубів з урахуванням зміни макросередовища. Визначено, що лише 34,3 % працівників фітнес-клубів використовують періодичне рекламування в мережі Інтернет та 47,6% займаються активною роботою у соціальних мережах. Результати дослідження визначили технологічні параметри взаємодії споживачів із web-ресурсом фітнес-клубу, а саме: адаптація під мобільний телефон, швидкість завантаження сторінки, зручність в пошуку актуальної інформації. uk
dc.description.abstract The article presents the results of the conducted research on the determination of the features of the use of digital marketing tools in the activity of fitness clubs in modern crisis conditions. The reasons for which it is possible to significantly increase the number of consumers of physical culture and sports services in fitness clubs are revealed, taking into account the current crisis conditions and the variability of the macro environment. A description of the features of the application of the web-analysis toolkit of the activity of fitness clubs on the Internet is provided. The relevance and expediency of using digital marketing tools in the activity of fitness clubs, taking into account the change in the macro environment, was established. It was determined that only 34.3% of fitness club employees use periodic advertising on the Internet and 47.6% are active in social networks. The results of the study determined the technological parameters of consumer interaction with the web resource of the fitness club, namely: adaptation for mobile phones, page loading speed, convenience in searching for relevant information. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фітнес-клуб uk
dc.subject мережа Інтернет uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject кризові умови uk
dc.subject fitness club uk
dc.subject Internet network uk
dc.subject marketing uk
dc.subject analysis uk
dc.subject crisis conditions uk
dc.title Особливості застосування digital-маркетингового інструментарію в діяльності фітнес-клубів у сучасних кризових умовах uk
dc.title.alternative Features of application of digital-marketing tools in the activiyies of fitness clubs in current crisis conditions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.062.061.237
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).27


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу