Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах упровадження нового змісту навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартинюк, М. Т.
dc.contributor.author Хитрук, В. І.
dc.contributor.author Декарчук, М. В.
dc.date.accessioned 2013-11-24T14:30:04Z
dc.date.available 2013-11-24T14:30:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Мартинюк, М. Т. Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах упровадження нового змісту навчання в загальноосвітніх навчальних закладах / М. Т. Мартинюк, В. І. Хитрук, М. В. Декарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 115-121. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4095
dc.description.abstract У статті обґрунтовується інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах впровадження нового змісту навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що ефективне вивчення фізико-технічних знань можливе на засадах принципів науковості, єдності змістового і процесуального підходів у конструюванні навчальних матеріалів та в умовах реалізації засобів внутрішньопредметної, між предметної і між освітньо-галузевої взаємодії. ru_RU
dc.description.abstract Integrated subject approach as a means of studying physicotechnical knowledge under conditions of introducing new content of training in comprehensive establishments are substantiated in the article. It has been proved that effective acquiring of physicotechnical knowledge is possible on the basis of the scientific principle, integrity of contents and process approaches in building educational materials and under conditions of implementation internal subject, intersubject and interbrunch education interactions. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інтегративно-предметний підхід ru_RU
dc.subject фізико-технічні знання ru_RU
dc.subject внутрішньопредметна, міжпредметна і міжгалузево-освітня взаємодія ru_RU
dc.subject Integrated subject approach ru_RU
dc.subject physicotechnical knowledge ru_RU
dc.subject internal subject, intersubject and interbrunch education interactions ru_RU
dc.subject.classification 536(07) ru_RU
dc.title Інтегративно-предметний підхід як засіб вивчення фізико-технічних знань в умовах упровадження нового змісту навчання в загальноосвітніх навчальних закладах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу