Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурла, А. О.
dc.contributor.author Петренко, О. П.
dc.contributor.author Бурла, О. А.
dc.contributor.author Босько, В. М.
dc.date.accessioned 2023-06-14T09:07:42Z
dc.date.available 2023-06-14T09:07:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Психологічні аспекти діяльності спортивних тренерів / А. О. Бурла, О. П. Петренко, О. А. Бурла, В. М. Босько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 5 (164). - С. 47-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40948
dc.description.abstract Стаття репрезентує проблему «психологічного емоційного вигоряння» тренера, що негативно позначається на професійній діяльності. Тренер, як і викладач, включений до професійної діяльності, що характеризується високими емоційними, психологічними навантаженнями. Специфіка педагогічної діяльності тренера полягає в тому, що вона також будується за законами спілкування, що передбачає активну емоційну взаємодію. Майстерність тренера базується на чотирьох компонентах: педагогічної спрямованості, знаннях, вміннях та професійно важливих якостях. Професія тренера є також різновид педагогічної діяльності вчителя, оскільки має специфіку, схожу з професійною діяльністю педагога-вихователя. Тому існує пряма залежність між здібностями викладача та набуттям знань та навичок спортсменами. Будь-яка педагогічна діяльність різноманітна та складна, проте діяльність тренера має особливості, які ще більше її ускладнюють. Діяльність тренера, під час порівняння з діяльністю викладача є досить своєрідною. На сучасному етапі розвитку психологічної науки перед вітчизняними і зарубіжними психологами досить актуально стоїть проблема дослідження синдрому емоційного вигоряння. uk
dc.description.abstract The article represents the problem of «psychological emotional abuse» of a coach, which has a negative effect on professional activity. Trainer, like and a teacher, inclusions to professional activity, which is characterized by high emotional, psychological ambitions. The specificity of the pedagogical activity of the coach lies in the fact that she will also follow the laws of intercourse, transferring active emotional interaction. The coach's mastery is based on several components: pedagogical directness, knowledge, and professionally important qualities. The profession of a coach is also a different kind of pedagogical activity of a teacher, and the skills of a teacher are specific, similar to the professional activity of a teacher-teacher. This is due to the fact that there is a direct fallow between teachers and gaining knowledge and skills by athletes. Whether pedagogical activity is different and foldable, the trainer’s activity may be especially special, which makes it even more complicated. The duty of the coach, the hour of the match with the duty of the teacher is to complete his own. At the current stage of the development of psychological science, it is important for domestic and foreign psychologists to bring up the problem of dealing with emotional distress syndrome. Research on the burnout syndrome is clearly not enough, resulting in a lack of scientific knowledge about the essence and mechanisms of this phenomenon and the lack of reliable, effective methods for its prevention and correction. Currently, there is no single view on the structure of the burnout syndrome, despite this, it is a personal deformation due to emotionally difficult and tense relationships in the «person-to-person» system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject спортивний тренер uk
dc.subject тренувальний процес uk
dc.subject емоційне вигоряння uk
dc.subject психологічний захист uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject sports coach uk
dc.subject training process uk
dc.subject emotional vigor uk
dc.subject psychological defense uk
dc.subject motivation uk
dc.title Психологічні аспекти діяльності спортивних тренерів uk
dc.title.alternative Psychological aspects of the coach's activity uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 797.21(075.8)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу