В статті розкриваються питання, пов’язані із шляхами впровадження ключової компетентності «Навчання упродовж життя» у фізичне виховання школярів закладів загальної середньої освіти. Окреслено педагогічні ситуації та методичні прийоми, які учителі фізичної культури можуть використовувати під час урочної форми та в поза навчальний час. На основі модульної контрольної роботи, яка є обов’язковою складовою програми курсів підвищення кваліфікації «Модернізація шкільного фізичного виховання в умовах нової української школи» для учителів фізичної культури, що проводяться на базі Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського, виокремлено шляхи впровадження цієї ключової компетентності за допомогою засобів фізичного виховання. Учителі фізичної культури під час курсової перепідготовки (134 осіб, з них: 72 особи вищої кваліфікаційної категорії, що становить 53,74%; 29 осіб – І категорії (21,64%); 12 – ІІ категорії (8,96%); 18 – спеціалістів (13,43%); 3 – молодших спеціалістів (2,24%) здійснювали моделювання уроку фізичної культури на основі компетентнісного підходу, укладали педагогічні ситуації та методичні прийоми, за допомогою яких вводили нововведення в різні форми фізичного виховання. Встановлено, що у розвитку ключової компетентності «Навчання упродовж життя» можна виділити педагогічні ситуації, методичні прийоми, які спонукають до вирішення освітніх, оздоровчих, розвивальних завдань під час уроку фізичної культури та в позанавчальний час. Укладені педагогічні ситуації та методичні прийоми дають можливість здобувачам освіти, незалежно від медичної групи, проявляти творчість та креативність у складанні індивідуальних комплексів загально розвивальних вправ з урахуванням індивідуальних особливостей, інтересів та мотивів.
Встановлено, що особливого значення за результатами модульної контрольної роботи, формування ключової компетентності «Навчання упродовж життя» має для учнів, які скеровані до підготовчої та спеціальної медичної груп, оскільки поліпшення стану здоров’я учнів є основним мотивом у пошуку, засвоєнні необхідної інформації.
The article reveals issues related to ways of implementing the key competency "Learning throughout life" in the physical education of schoolchildren in general secondary education institutions. Pedagogical situations and methodical techniques that physical culture teachers can use during class and outside of school are outlined. On the basis of the modular control work, which is a mandatory component of the program of advanced training courses "Modernization of school physical education in the conditions of the new Ukrainian school" for physical education teachers, which are held on the basis of Ivan Boberskyi Lviv State University of Physical Education, the ways of implementing this key competence by means of physical education. Physical education teachers during course retraining (134 people, of them: 72 people of the highest qualification category, which is 53,74%; 29 people – I category (21,64%); 12 – II category (8,96%); 18 – specialists (13,43%); 3 – young specialists (2,24%) carried out simulations of a physical education lesson based on the competence approach, created pedagogical situations and methodological techniques, with the help of which innovations were introduced into various forms of physical education. that in the development of the key competence "Lifelong learning" it is possible to highlight pedagogical situations, methodical techniques that encourage solving educational, health-related, developmental tasks during the physical education lesson and in extracurricular time. from the medical group, to show creativity and creativity in compiling individual complexes of general developmental exercises taking into account individual characteristics, interest reasons and motives. It was established that, according to the results of the modular control work, the formation of the key competence "Learning throughout life" is of particular importance for students who are directed to preparatory and special medical groups, since improving the health of students is the main motive in the search and assimilation of the necessary information.