Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Івченко, В. В.
dc.date.accessioned 2013-11-24T13:59:33Z
dc.date.available 2013-11-24T13:59:33Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Івченко, В. В. Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики / В. В. Івченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 83-87. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4090
dc.description.abstract Розглянуто деякі історичні аспекти розвитку модельних уявлень в фізиці. Використання цього матеріалу під час проведення лекційних і семінарських занять повинно сприяти покращенню якості засвоєння відповідних абстрактних понять у майбутніх вчителів фізики. ru_RU
dc.description.abstract In this paper we consider some historical aspects of the model concepts development in physics. The use of this material during the lectures and seminars should help improve the quality of the learning of abstract concepts of future physics teachers. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject історичний підхід ru_RU
dc.subject абстрактні фізичні моделі граничного переходу ru_RU
dc.subject вища школа ru_RU
dc.subject historical approach ru_RU
dc.subject abstract physical limit transition models ru_RU
dc.subject high school ru_RU
dc.subject.classification 378.147.31:53 ru_RU
dc.title Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics