Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема здоров’язбереження учнівської молоді в умовах дитиноцентрованої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Надім’янова, Т. В.
dc.contributor.author Логвиненко, О. Б.
dc.date.accessioned 2023-06-12T07:35:54Z
dc.date.available 2023-06-12T07:35:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Надім’янова, Т. В. Проблема здоров’язбереження учнівської молоді в умовах дитиноцентрованої освіти / Т. В. Надім’янова, О. Б. Логвиненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 5К (165). – С. 91-95. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40909
dc.description.abstract У статті розкрито значення здоров’ябереження як важливого фактору життєдіяльності учнівської молоді, яка навчається в умовах дитиноцентрованої освіти. З’ясовано, що обмеження рухової активності через інтенсифікацію навального процесу, відсутність раціонального харчування, недотримання режиму дня учнями різного віку, неправильно використані години праці та дозвілля тощо негативно впливають на фізичне, психічне здоров’я дітей. Обгруновано важливість здоров’язбережувальних освітніх технологій, які становлять основу прогресивної педагогіки. Проаналізовано нормативні документи, які регламентують діяльність закладів освіти на дотримання здоров’язбережувальної складової. Наголошено на важливості активної співпраці учителів та батьків учнів для створення оптимальних умов самореалізації кожної дитини. uk
dc.description.abstract The article describes the importance of health saving as an important factor in the life of student youth, who is studying in the conditions of child-centered education. It has been found that restriction of motor activity due to the intensification of the bulk process, the lack of rational nutrition, failure to comply with the day regime by students of all ages, improperly used hours of work and leisure, etc., adversely affect the physical, mental health of children. The importance of health-saving educational technologies that form the basis of progressive pedagogy. The normative documents governing the activities of educational institutions for compliance with the health component are analyzed. The importance of active cooperation between teachers and parents of students is emphasized to create optimal conditions for each child's self-realization. It has been made that the lack of a systematic approach to the health of students has a negative impact on their life, which takes place in educational institutions in the family. The creation of a healthy environment should occur not only at the place of study, but also at the place of residence of the child, parents should control the level of physical, mental, emotional state of children: to create conditions of a properly organized regime of the day, which will depend in the further health of the child. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject дитиноцентризм uk
dc.subject Нова українська школа uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject здоров’ябереження uk
dc.subject здоров’ябережувальні технології uk
dc.subject стрес-фактори uk
dc.subject child-centrism uk
dc.subject new Ukrainian school uk
dc.subject educational process uk
dc.subject health saving uk
dc.subject health-saving technologies uk
dc.subject stress-factors uk
dc.title Проблема здоров’язбереження учнівської молоді в умовах дитиноцентрованої освіти uk
dc.title.alternative The problem of health saving of student youth in the conditions of child-centered education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.015.3:796:613.955
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5K(165).20


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу