Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Т. П.
dc.contributor.author Погребний, В. В.
dc.date.accessioned 2023-06-12T07:15:36Z
dc.date.available 2023-06-12T07:15:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравченко, Т. П. Організація спортивного маркетингу в сучасних умовах / Т. П. Кравченко, В. В. Погребний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 5К (165). – С. 66-71. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40903
dc.description.abstract Незважаючи на перипетії сьогодення, особлива увага приділяється спортивному маркетингу, інструменти якого можуть перетворити різні спортивні заходи на засоби створення іміджу свого міста. Ефективною маркетинговою технологією просування інвестиційної, а разом з нею туристичної та бізнес-привабливості є організація та проведення спортивних заходів, популярність яких стрімко набирає обертів та привертає увагу мільйонів людей у всьому світі. Ефективність управлінських дій, вкладених у розширення попиту спортивних послуг, все це забезпечується використанням науково обґрунтованих теоретичних і методичних підходів до розробки стратегії розвитку спортивного маркетингу. Розрізняють концептуальні підходи до стратегії розвитку спортивного маркетингу не враховуючи численні взаємозв’язки між суб’єктами на спортивному ринку та особливості їхньої поведінки. Не повною мірою вивчено питання підвищення ефективності маркетингової діяльності організацій спортивної індустрії, що потребує вдосконалення механізмів реалізації стратегії розвитку спортивного маркетингу. Мета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні положення та охарактеризувати науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення стратегії розвитку спортивного маркетингу в сучасних умовах України. Методологія та методи дослідження. Теоретичний аналіз та узагальнення науково методичної літератури стосовно розвитку спортивного маркетингу, економіки та менеджменту спортивної індустрії. Результати дослідження. Спортивний маркетинг дозволяє маркетологам використовувати популярність та увагу до спорту для просування бренду чи продукту. Спортивний маркетинг також охоплює маркетинг та просування спортивних заходів у прямому ефірі, допомагаючи при цьому пропагувати здоровий спосіб життя. Зважаючи на це можемо спостерігати, що розвиток спорту вплинув і на стратегічну орієнтацію багатьох компаній з виробництва спортивних аксесуарів: одягу, взуття, обладнання тощо. Організації та компанії виробляють продукцію залежно від потреб сучасного спорту та тенденцій спортивного ринку. При цьому йдеться про задоволення потреб усіх, хто має відношення до спорту: спортсменів; клієнтів фітнес-клубів; уболівальників, спонсорів та ін. Висновки. Підсумовуючи, слід зазначити, що спортивний маркетинг - це частина класичного маркетингу, яка має свої специфічні характеристики та особливості. Маркетологи усвідомлюють популярність спорту протягом десятиліть роблять його центральним елементом маркетингових кампаній. У міру зростання масштабів та популярності національних видів спорту область спортивного маркетингу зросла разом із ним. uk
dc.description.abstract Prone to the vicissitudes of today, special attention is paid to sports marketing, the tools of which can turn various sports events into means of creating the image of their city. An effective marketing technology, together with the promotion of investment, and with it tourist and business attractiveness, is the organization and holding of sports events, the popularity of which is rapidly gaining momentum and attracting the attention of many people around the world. The effectiveness of management actions invested in the expansion of the demand for sports services is ensured by the use of scientifically based theoretical and methodological approaches to the development of a strategy for the development of sports marketing. Conceptual approaches to the development strategy of sports marketing are distinguished, without taking into account the numerous relationships between subjects in the sports market and the peculiarities of their market behavior. The issue of increasing the effectiveness of the marketing activities of sports industry organizations has not been fully studied, which requires improvement of the mechanisms for implementing the sports marketing development strategy. The purpose of the study is to substantiate the theoretical and methodological provisions and characterize the scientific and practical recommendations for improving the strategy of the development of sports marketing in the modern conditions of Ukraine. Research methodology and methods. Theoretical analysis and generalization of scientific and methodological literature on the development of sports marketing, economics and management of the sports industry. Research results. Sports marketing allows marketers to use the popularity and attention of sports to promote a brand or product. Sports marketing also encompasses the marketing and promotion of live sporting events while helping to promote a healthy lifestyle. Taking this into account, we can observe that the development of sports has also influenced the strategic orientation of many companies producing sports accessories: clothes, shoes, equipment, etc. Organizations and companies produce products depending on the needs of modern sports and the trends of the sports market. At the same time, it is about satisfying the needs of everyone who is related to sports: athletes; clients of fitness clubs; fans, sponsors, etc. Conclusions. In conclusion, it should be noted that sports marketing is a part of classic marketing that has its own specific characteristics and features. Marketers have been aware of the popularity of sports for decades to make it a central element of marketing objectives. As the scale and popularity of national sports grew, the field of sports marketing grew with it. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject спортивний маркетинг uk
dc.subject туризм uk
dc.subject спорт uk
dc.subject sports marketing uk
dc.subject tourism uk
dc.subject sport uk
dc.title Організація спортивного маркетингу в сучасних умовах uk
dc.title.alternative Organization of sports marketing in modern conditions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 338.487:659.1
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5K(165).14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу