Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомич, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-08T13:50:05Z
dc.date.available 2023-06-08T13:50:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Хомич, Ірина Миколаївна. Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Хомич Ірина Миколаївна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 199 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40886
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі формування у майбутніх учителів музики готовності до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом. Виходячи з нормативних документів, якими керується вища школа України, зокрема «Національної доктрини розвитку освіти», студента вважають суб’єктом освітнього процесу. Однак аналіз результатів досліджень, в свою чергу, дає можливість стверджувати, що студент вищого навчального закладу в більшій мірі є об’єктом педагогічного впливу, ніж свідомим та активним суб’єктом. Встановлено, що актуальною проблемою сьогодення є пошук шляхів наповнення процесу фахової підготовки студентів суб’єктним змістом. Виявлено, що у музичній освіті існує потреба наукових досліджень, присвячених пошуку шляхів ефективної взаємодії суб’єктів педагогічного процесу у вищій школі, спрямованих на розвиток особистості майбутніх учителів. Зокрема, актуальною є проблема формування педагогічної взаємодії майбутніх учителів музики з навчальним хоровим колективом. Обгрунтовано авторську позицію, що готовність до педагогічної взаємодії майбутнього вчителя музики з навчальним хоровим колективом дозволяє спрямовувати практичну освітню діяльність на створення умов для саморозвитку суб’єктів учіння, формування і розвиток культурних потреб та здібностей усіх учасників навчального процесу. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of the formation of readiness for future teachers of music for pedagogical interaction with the with academic choirs. Based on the normative documents, which are guided by the system of higher education of Ukraine, in particular the "National Doctrine of Education Development," the student considers to be the subject of the educational process. However, according to the analysis of the results of studies of the educational system in Ukraine, makes it possible to argue that a student of a higher educational institution is more of a object of pedagogical influence than a conscious and active subject. It also found that the current problem of the present is the searching of ways to fill the process of professional training of students by subject content. Виявлено, that music education is needed scientific studies on finding ways of effective interaction of constituents of educational process in higher education aimed to develop personal growth of future teachers. In particular, the relevant issue is the formation of pedagogical interaction of future music teachers with academic choirs. Substantiated the author's position that readiness for pedagogical interaction of future music teacher with academic choir allows direct practical education on creating the conditions for self-learning subjects, formation and development of cultural needs and abilities of all participants in the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject готовність до педагогічної взаємодії uk
dc.subject навчальний хоровий колектив uk
dc.subject компонентна структура uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject readiness for pedagogical interaction uk
dc.subject educational choral collective uk
dc.subject component structure uk
dc.subject step-by-step methodology uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів музики до педагогічної взаємодії з навчальним хоровим колективом uk
dc.title.alternative Formation of future music teachers for pedagogical interaction with academic choirs uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-51:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу