Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Галина Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-06-08T12:33:23Z
dc.date.available 2023-06-08T12:33:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ткачук, Галина Володимирівна. Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Ткачук Галина Володимирівна ; наук. консультант Малежик Михайло Павлович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 447 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40872
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене обґрунтуванню теоретичних і методичних засад практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання. Актуальність обраної теми зумовлена низкою суперечностей, які вказують на необхідність продовження пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітнього процесу, створення методичної системи практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання, формування інформаційно- технічних компетентностей, організації інформаційно-освітнього середовища. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with justification of the theoretical and methodical principles of practical and technical training of the future teachers in conditions of blended learning. The relevance of the chosen study is due to a number of contradictions, which confirm the necessity to continue research for effective ways of improving the quality of the educational process, formation of a methodical system of practical and technical training of future teachers of informatics in conditions of blended learning, formation of information and technical competencies, organization of information and educational environment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject методична система uk
dc.subject практично-технічна підготовка uk
dc.subject учитель інформатики uk
dc.subject комп’ютерно-орієнтоване навчання uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject інформаційно-технічні компетентності uk
dc.subject міждисциплінарність uk
dc.subject електронні навчальні курси uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.subject хмаро-орієнтоване середовище uk
dc.subject мобільні технології uk
dc.subject інформаційно-освітнє середовище uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject practical training uk
dc.subject computer science teacher uk
dc.subject computer-based learning uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject information and technical competencies uk
dc.subject interdisciplinarity uk
dc.subject distance learning courses uk
dc.subject cloud technologies uk
dc.subject mobile technologies uk
dc.subject informational and educational environment uk
dc.title Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання uk
dc.title.alternative Theoretical and methodical principles of practical and technical training of future teachers of computer science in conditions of blended learning uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.018.8:373.5.011.3-051:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу