ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-06-08T12:33:23Z | |
dc.date.available | 2023-06-08T12:33:23Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ткачук, Галина Володимирівна. Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (технічні дисципліни) / Ткачук Галина Володимирівна ; наук. консультант Малежик Михайло Павлович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 447 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40872 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене обґрунтуванню теоретичних і методичних засад практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання. Актуальність обраної теми зумовлена низкою суперечностей, які вказують на необхідність продовження пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітнього процесу, створення методичної системи практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання, формування інформаційно- технічних компетентностей, організації інформаційно-освітнього середовища. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation deals with justification of the theoretical and methodical principles of practical and technical training of the future teachers in conditions of blended learning. The relevance of the chosen study is due to a number of contradictions, which confirm the necessity to continue research for effective ways of improving the quality of the educational process, formation of a methodical system of practical and technical training of future teachers of informatics in conditions of blended learning, formation of information and technical competencies, organization of information and educational environment. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | методична система | uk |
dc.subject | практично-технічна підготовка | uk |
dc.subject | учитель інформатики | uk |
dc.subject | комп’ютерно-орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | інформаційно-технічні компетентності | uk |
dc.subject | міждисциплінарність | uk |
dc.subject | електронні навчальні курси | uk |
dc.subject | хмарні технології | uk |
dc.subject | хмаро-орієнтоване середовище | uk |
dc.subject | мобільні технології | uk |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | practical training | uk |
dc.subject | computer science teacher | uk |
dc.subject | computer-based learning | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | information and technical competencies | uk |
dc.subject | interdisciplinarity | uk |
dc.subject | distance learning courses | uk |
dc.subject | cloud technologies | uk |
dc.subject | mobile technologies | uk |
dc.subject | informational and educational environment | uk |
dc.title | Теоретичні і методичні засади практично-технічної підготовки майбутніх учителів інформатики в умовах змішаного навчання | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical principles of practical and technical training of future teachers of computer science in conditions of blended learning | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.018.8:373.5.011.3-051:004(043.3) |