Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теряєва, Лариса Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-06-08T10:52:08Z
dc.date.available 2023-06-08T10:52:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Теряєва, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика музичного навчання / Теряєва Лариса Анатоліївна ; наук. керівник Олексюк Ольга Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Київський ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2019. - 256 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40867
dc.description.abstract З метою вирішення проблеми вивчено педагогічний досвід та особливості сучасної концепції вищої школи в Європі, Америці, Німеччині і Україні, культурні і історичні аспекти розвитку хорового мистецтва та проведено компаративний аналіз методичних концепцій кафедр хорового диригування Львова, Києва, Одеси, Харкова, які висвітили різницю моделей методичної компетентності. Аналіз методичних концепцій та педагогічних принципів диригентсько-хорових шкіл України свідчить про створення цілісної науково-педагогічної системи становлення диригентів, що вказує на їх цінність для подальшого розвитку хорової освіти в Україні та для формування методичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Проведений компаративний аналіз моделей «компетентнісного методичного навчання» різних країн дозволив виділити такі особливості української компетентнісної моделі, як: 1) формування здатності до оперування методичними знаннями, уміннями та навичками у практичній діяльності; 2) духовний і національно-культурний розвиток та наявність особистісно-комунікативних якостей; 3) творчий розвиток із застосуванням новітніх інформаційних технологій. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the problem of formation of methodical competence of future music teachers in choral conducting classes is considered, the content is substantiated, the structure and features of forming methodical competence are revealed, the criteria, indicators and levels of its formation are determined. An author's experimentally tested effective methodology of forming the methodical competence of future music teachers in classes in choral conducting is proposed. According to the aim and solved problems, the following conclusions are presented. Based on the study and analysis of scientific works on philosophy, pedagogy, psychology, art criticism, the relevance of the topic of dissertation research is substantiated. The features of the modern concept of higher education in Europe and Ukraine are highlighted, and a comparative analysis of the current state of domestic and European education is carried out. The author's vision for the concept of "methodological competence" was proposed in the research, and the existing methodological support for choral conducting was analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методична компетентність uk
dc.subject майбутні учителі музики uk
dc.subject хорове диригування uk
dc.subject музичні інформаційні технології uk
dc.subject методика формування методичної компетентності uk
dc.subject methodical competence uk
dc.subject methodology of forming uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject choral conducting uk
dc.subject musical information technologies uk
dc.title Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування uk
dc.title.alternative Formation of methodical competence of future music teachers in choral conducting classes uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.78.087.68 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу