У статті розповідається про результати якісного опитування, яке мало на меті дослідити досвід, ставлен ня та практику вчителів, пов’язаних із навчанням медіа- й інформаційної грамотності (MIГ). Дослідження підкреслює важливість інтеграції медіа- й інформаційної грамотності в навчальну програму для підготовки учнів до складного цифрового освітнього ландшафту. Результати показують, що вчителі стикаються із труд нощами під час упровадження медіа- й інформаційної грамотності, як-от брак часу, ресурсів і підтримки. Дослідження також визначає кілька перспективних практик, серед яких проєктне навчання та співпраця між викладачами й учнями, які можуть підвищити ефективність медіа- й інформаційну грамотність.
Окрім того, дослідження підкреслює важливість інтеграції навчання медіа- й інформаційної грамотнос ті в навчальну програму та забезпечення вчителів необхідними ресурсами, підтримкою для ефективного навчання медіа- й інформаційної грамотності. Отримані дані свідчать про те, що зазначена освіта може пози тивно вплинути на навички критичного мислення, цифрову грамотність, етичну поведінку учнів під час використання цифрових медіа. Проте ще потрібно вирішити проблеми, як-от необхідність подальших дослі джень ефективності навчання медіа- й інформаційної грамотності, інтеграції останньої в чинну навчальну програму, забезпечення рівного доступу до високоякісної освіти для всіх учнів. Дослідження дає цінну інформацію про поточний стан навчання медіа- й інформаційної грамотності у школах, підкреслює важливість сприяння та розвитку такої освіти в майбутньому. Окрім того, дослідження визначає про блеми та можливості інтеграції навчання медіа- й інформаційної грамотності в наявну навчальну програму, наголошує на важливості співпраці між учителями, батьками й адміністрацією шкіл у просуванні зазначеної освіти. Результати свідчать про необхідність подальших досліджень для вивчення ефективних стратегій для включення навчання медіа- й інформаційної грамотності в різні предметні галузі, для оцінки впливу такого навчання на роз виток учнів. Стаття закінчується обговоренням необхідності подальших досліджень для вирішення дискусійних питань, що залишилися, та покращення якості навчання медіа- й інформаційної грамотності.
This article reports on the findings of a qualitative survey that aimed to investigate teachers’ experiences, attitudes, and practices related to Media and Information Literacy (MIL) education in the classroom. The study highlights the importance of integrating MIL into the curriculum to prepare students for the complex digital educational landscape. The results reveal that teachers face challenges in implementing MIL education, including a lack of time, resources, and support. The study also identifies several promising practices, such as project-based learning and collaboration among teachers and students, which can enhance the effectiveness of MIL education.Furthermore, the study emphasizes the significance of integrating MIL education into the curriculum and providing teachers with the essential resources and support to teach MIL effectively. The findings suggest that MIL education can positively impact students’ critical thinking skills, digital literacy, and ethical behavior when using digital media. However, challenges remain to be addressed, such as the need for further research on the effectiveness of MIL education, the integration of MIL into the existing curriculum, and ensuring equal access to high-quality MIL education for all students.The study provides valuable insights into the current state of MIL education in schools and highlights the importance of promoting and developing MIL education in the future. Additionally, the study identifies the challenges and opportunities of integrating MIL education into the existing curriculum and stresses the significance of collaboration among teachers, parents, and school administrators in promoting MIL education. The findings suggest the need for further research to explore effective strategies for incorporating MIL into various subject areas and to evaluate the impact of MIL education on students’ learning and development. The article concludes by discussing the need for further research to address the remaining debatable questions and improve the quality of MIL education.