У статті проаналізовано сутність та зміст понять «оздоровлення», «фізкультурно-оздоровча діяльність», «фізкультурно-оздоровча робота». Уточнено сутність та зміст визначення поняття «фізкультурно-оздоровчі технології». Розкрито роль застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у фізичному вихованні студентів. Узагальнена науково-педагогічна література з проблеми використання фізкультурно-оздоровчих технологій у системі фізичного виховання студентів. Описано та схарактеризовано види фізкультурно-оздоровчої діяльності, які використовуються в системі фізичного виховання університетів. Науково обґрунтовано та класифіковано групи фізкультурно-оздоровчих технологій, які доцільно використовувати у фізичному вихованні студентської молоді. На основі аналізу наукової літератури з фізичного виховання фізкультурно-оздоровча діяльність трактується як самостійне виконання людиною фізичних вправ для зміцнення здоров’я, підвищення працездатності, загартування та лікування, виховання фізичних і фізичних вправ. вольові якості. Фізкультурно-оздоровча діяльність спрямована насамперед на профілактику захворювань, формування позитивного світогляду на основі фізичної культури, посилення внутрішньої мотивації людини. Використання фізкультурно-оздоровчих технологій у навчальному процесі закладів вищої освіти включає: моніторинг стану фізичного розвитку сучасного покоління молоді; пропаганда здорового способу життя; мотивація учнів до здорового способу життя; формування позитивного ставлення до спортивної діяльності; стимулювання інтересу до спорту та оздоровлення. На основі узагальнення передового вітчизняного та світового досвіду представлено види фізкультурно-оздоровчих технологій, які представлені чотирма групами програм: спортивні програми; фітнес програми; фітнес та оздоровчі програми; оздоровчі програми.
The article analyzes the essence and content of the notions of "recovery", "physical culture and recreational activity", "sports and recreation activities". The essence and clarity of the definition of "physical culture and health technologies" are specified. The role of application of physical culture and health technologies in physical education of students is revealed. Generalized scientific pedagogical literature on the problem of the use of physical education and health technologies in the system of physical education of students. The types of physical culture and health technologies used in the system of physical education of the University are described and characterized. Scientifically substantiated and classified groups of physical education and health technologies that should be used in the physical education of student youth. Оn the basis of the analysis of the scientific literature on physical education, the physical culture and recreation activity is interpreted as an independent performance by the person of physical exercises for improving the health, increasing the efficiency of work, tempering and treating, educating physical and volitional qualities. Physical culture and health activities are aimed primarily at the prevention of diseases, the formation of a positive outlook based on physical culture, strengthening the internal motivation of a person. The use of physical culture and health technologies in the educational process of higher educational establishments includes: monitoring of the state of physical development of the modern generation of youth; promotion of a healthy lifestyle; motivating students to have a healthy lifestyle; formation of a positive attitude towards sports activities; stimulating interest in sports and health improvement. On the basis of generalization of advanced national and world experience, types of physical culture and health technologies are presented, which are represented by four groups of programs: sports programs; fitness programs; fitness and health programs; wellness programs.