Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інтерактивного навчання фізичної культури у процесі формування здоров’язбережувальної компететності учнів старшої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радзієвський, В. П.
dc.contributor.author Афанасьєв, А. В.
dc.date.accessioned 2023-06-07T11:59:51Z
dc.date.available 2023-06-07T11:59:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Радзієвський, В. П. Використання інтерактивного навчання фізичної культури у процесі формування здоров’язбережувальної компететності учнів старшої школи / В. П. Радзієвський, А. В. Афанасьєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 3К (162). - С. 337-343. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40811
dc.description.abstract Висвітлено питання щодо важливості інтерактивного навчання фізичної культури у процесі формування здоров’язбережувальної компететності учнів старшої школи. З’ясовано, що основними формами фізичного виховання у закладах загальної середньої освіти є уроки фізичної культури, спрямовані на розвиток здоров’язбережувальної компетентності, стійкої мотивації до занять фізичними вправами, підвищення рівня рухової активності, формування рухових умінь та навичок, розширення функціональних можливостей організму учнів шляхом цілеспрямованого розвитку природних здібностей, залучення до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Встановлено доцільність проведення інтерактивних уроків фізичної культури в старшій школі, спрямованих на розвиток здоров’язбережувальної компетентності, стійкої мотивації здобувачів освіти до занять фізичною культурою і спортом, та інші види заняття з фізичного виховання та спортивної підготовки, спрямовані на підвищення рівня рухової активності, удосконалення життєво необхідних умінь та навичок, вмінь використовувати їх у навчальній та повсякденній діяльності, розширення функціональних можливостей організму учнів шляхом цілеспрямованого розвитку природних здібностей, основних фізичних якостей, залучення до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Обґрунтовано і розроблено методику формування здоров’язбережувальної компетентності у процесі інтерактивного навчання фізичної культури, що базується на впровадженні активних методів, засобів і форм організації занять фізичними вправами, зокрема таких, що передбачають безпосереднє залучення учнів в освітній процес. Підтверджено ефективність інтерактивного навчання фізичної культури достовірною позитивною динамікою показників мотивації, рухової підготовленості і соматичного здоров’я в учнів старшої школи. uk
dc.description.abstract The issue of the importance of interactive physical education in the process of forming the health-preserving competence of high school students is highlighted. It was found that the main forms of physical education in institutions of general secondary education are physical culture lessons aimed at the development of health-preserving competence, sustainable motivation to engage in physical exercises, increasing the level of motor activity, forming motor abilities and skills, expanding the functional capabilities of the students' body through purposeful development of natural abilities, involvement in physical culture and health activities. The expediency of conducting interactive physical education lessons in high school, aimed at the development of health-preserving competence, sustainable motivation of students to engage in physical education and sports, and other types of physical education and sports training aimed at increasing the level of motor activity, improving life the necessary abilities and skills, the ability to use them in educational and everyday activities, the expansion of the functional capabilities of the students' body through the purposeful development of natural abilities, basic physical qualities, involvement in physical culture and health activities. The method of forming health-preserving competence in the process of interactive physical education based on the implementation of active methods, means and forms of organizing physical exercises, in particular those that involve the direct involvement of students in the educational process, has been substantiated and developed. The effectiveness of interactive training in physical education was confirmed by the reliable positive dynamics of indicators of motivation, motor readiness and somatic health in high school students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject здоров’язбережувальна компететність uk
dc.subject учні старшої школи uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject health-preserving competence uk
dc.subject high school students uk
dc.title Використання інтерактивного навчання фізичної культури у процесі формування здоров’язбережувальної компететності учнів старшої школи uk
dc.title.alternative The use of interactive training in physical culture in the process of forming the health-saving competence of high school students uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.091.3:796.011.1]:613.96.(043.3)
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.3К(162).70


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу