Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів як результат підготовки майбутніх вчителів фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радіонова, О. Л.
dc.contributor.author Логвінова, Я. О.
dc.date.accessioned 2023-06-07T11:56:09Z
dc.date.available 2023-06-07T11:56:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Радіонова, О. Л. Готовність до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів як результат підготовки майбутніх вчителів фізичної культури / О. Л. Радіонова, Я. О. Логвінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 3К (162). - С. 333-337. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40809
dc.description.abstract У статті розкрита актуальна проблема готовності майбутніх вчителів фізичної культури до формування здоров’язбережувальної компетентності у школярів. Представлений теоретичний аналіз наукових праць щодо формування в учнів знань та вмінь здоро’вязбереження та готовність майбутніх педагогів до вирішення зазначеної проблеми. Шляхом наукового пошуку розкрито та визначено аспекти теоретичного характеру готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та сутність поняття «готовність майбутнього вчителя фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності учнів». Аналізуються поняття «професійна підготовка», «здоров’язбережувальна компетентність», зазначається необхідність володіння майбутнім педагогом навичками здоро’вязбереження. Керуючись аналізом різних підходів до розуміння поняття готовності майбутнього вчителя до здоров’язбережувальної діяльності, запропонована структура готовності до формування здоров’язбережувальної компетентності школярів. Наведена характеристика основних компонентів готовності та шляхи їх реалізації. Здійснивши теоретичний аналіз сучасних підходів до визначення поняття готовності майбутнього вчителя фізичної культури до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів, зроблено висновок, що готовність майбутнього педагога являє собою інтегральну якість майбутнього вчителя, в основі якої лежить розуміння здоров’я, як першочергову та вагому цінність суспільства та систему мотивів здоров’язбережувальної діяльності. uk
dc.description.abstract The article reveals the actual problem of the readiness of future teachers of physical education for the formation of health-preserving competence in schoolchildren. A theoretical analysis of scientific works on the formation of health care knowledge and skills in students and the readiness of future teachers to solve the specified problem is presented. Through scientific research, aspects of the theoretical nature of the readiness of future physical culture specialists and the essence of the concept of "the readiness of the future physical culture teacher for the health-preserving activities of students" have been revealed and defined. The concepts of "professional training", "health-preserving competence" are analyzed, the need for the future teacher to possess health-preserving skills is noted. Guided by the analysis of various approaches to understanding the concept of readiness of the future teacher for health-preserving activities, a structure of readiness for the formation of health-preserving competence of schoolchildren is proposed. The characteristics of the main readiness components and ways of their implementation are given. Having carried out a theoretical analysis of modern approaches to the definition of the concept of the readiness of the future teacher of physical culture to the formation of health-preserving competence of students, it was concluded that the readiness of the future teacher is an integral quality of the future teacher, which is based on the understanding of health as a primary and important value of society and the system of motives for health care activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject готовність до формування здоров’язбережувальної компетентності uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутній вчитель фізичної культури uk
dc.subject readiness for the formation of health-preserving competence uk
dc.subject health-preserving competence uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future physical culture teacher uk
dc.title Готовність до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів як результат підготовки майбутніх вчителів фізичної культури uk
dc.title.alternative Readiness for the formation of students' health-preserving competence as a result of the training of future physical education teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.937:796
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.3К(162).69


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу