Мета. Розкрити особливості організації та проведення онлайн занять з фізичного виховання та оцінки результатів навчання в умовах воєнного стану. Встановлені основні проблемні питання проведення практичних занять в складних і небезпечних умовах воєнного стану та відмінності у порівнянні з дистанційним навчанням і карантинними обмеженнями внаслідок пандемії Covid-19. Підкреслені особливості реалізації тематичного контролю з фізичного виховання, тестування рівня підготовленості студентів та оцінки результатів навчання. Дефіцит часу на засвоєння програмного матеріалу (навантаження за розкладом складає 2 години на тиждень, в середньому по чотири заняття на вивчення одного модуля/теми) не дозволяє вирішити проблему формування фізкультурно-оздоровчих компетентностей студентів. Тому викладачі кафедри здійснюють акцент на засвоєння методичних рекомендацій для розвитку основних фізичних якостей та пошуку оптимальних варіантів організації та проведення студентами самостійних занять. Висновки. На якість і результативність проведення онлайн практичних занять впливає наявність об’єктивних (знаходження студентів у зоні бойових дій, або в регіонах постійних ворожих обстрілів, відсутність належних місць для занять, які залежить від регіону перебування, та інших обставин, пов’язаних з воєнними діями в країні; відсутність або перебої з електрикою, Інтернету та інших факторів) та суб’єктивних причин (мотивації студентів, бажання вивчати програмний матеріал, виконувати фізичні вправи для підтримання власного здоров’я, дисципліни та самодисципліни студента). Тестування рівня підготовленості відбувається в надзвичайних та неоднакових для всіх студентів умовах. Оцінка результатів навчання не є об’єктивною та відбувається на основі приблизних даних.
To reveal the peculiarities of the organization and conducting online classes in physical education and assessment of learning outcomes during state of war. The main problematic issues of conducting practical classes in difficult and dangerous conditions during state of war and the differences compared to distance learning and quarantine restrictions due to the Covid-19 pandemic have been identified. Features of implementation of thematic control in physical education, testing the level of preparedness of students and evaluation of learning results were underlined. The lack of time to learn the program material (the workload according to the schedule is 2 hours per week, an average of four classes per module/topic) does not allow solving the problem of the formation of students' physical culture and health competencies. Therefore, the teachers of the department focus on learning methodological recommendations for the development of basic physical qualities and finding optimal options for organizing and conducting independent classes by students. Conclusions. The quality and effectiveness of conducting online practical classes is affected by the presence of objective factors (the presence of students in a combat zone or in regions of constant enemy fire, the lack of suitable places for classes, which depends on their location, and other circumstances related to hostilities in the country; lack or outages of electricity, Internet and other factors) and subjective reasons (students' motivations, desire to study program material, perform physical exercises to maintain their own health, discipline and self-discipline of the student). Testing of students' preparedness level takes place in extraordinary and not the same conditions for all students. Assessment of learning outcomes is not objective and is based on approximate data.