У статті представлено програму розвитку фізичних якостей студентів педагогічного профілю з ослабленим станом здоров’я, спрямовану на їх всебічний розвиток, зміцнення здоров’я, підвищення рівня фізичної підготовленості та створення педагогічних умов для сприяння розвитку техніки гри в бадмінтон. Зміст статті розкриває методику розвитку фізичних якостей, надає методичні рекомендації та відповідні компоненти навантаження щодо проведення тренувальних занять зі студентами. Одним із перспективних напрямків оптимізації фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям є раціональне використання спеціальних засобів і методів навчання, спрямованих на засвоєння знань, умінь і навичок виконання рухових дій і розвиток фізичних якостей з метою зміцнення їх здоров’я, підвищення рівня фізичного розвитку та фізичної підготовленості. Фізичні якості розвиваються в процесі оволодіння руховими діями, тому на заняттях з бадмінтону необхідно використовувати спеціальні вправи для розвитку сили, швидкості, стрибучості, витривалості, спритності та гнучкості. Зроблено висновок, що під час проведення занять з фізичного виховання із включенням засобів з бадмінтону, студенти педагогічного профілю з ослабленим здоров’ям, опановують спеціальні знання, уміння, навички, у них з’являються нові уподобання та інтереси, змінюється ставлення до свого здоров’я, рухової активності, до фізкультурно-оздоровчої діяльності. Таким чином у їх свідомості формується фізкультурно-оздоровча компетенція, яка передбачає впровадження та реалізацію набутих знань, умінь та навичок у майбутню професійну діяльність.
The article presents a program for the development of physical qualities of students of a pedagogical profile with poor health, aimed at their comprehensive development, health promotion, increasing the level of physical fitness and creating pedagogical conditions to facilitate the development of badminton playing techniques. The content of the article reveals the methodology for the development of physical qualities, provides methodological recommendations and the corresponding load components regarding the conduct of training sessions with students. One of the promising directions of optimizing physical education with students of a pedagogical profile with impaired health is the rational use of special means and teaching methods aimed at acquiring knowledge, skills and abilities to perform motor actions and develop physical qualities in order to strengthen their health, increase the level of physical development and physical fitness. Physical qualities are developed in the process of mastering motor actions, so in badminton classes you need to use special exercises to develop strength, speed, jumping, endurance, dexterity and flexibility. It was concluded that during physical education classes with the inclusion of badminton equipment, students of a pedagogical profile with weakened health acquire special knowledge, abilities, skills, new preferences and interests appear, and their attitude to their health changes. I, motor activity, to physical culture and health activities. In this way, physical culture and health competence is formed in their minds, which provides for the implementation and implementation of the acquired knowledge, skills and abilities in the future professional activity.