Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Стан і перспективи диференціації занять з фізичної культури учнівської молоді

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Арефьєв, Валерій Георгійович
dc.contributor.author Михайлова, Наталія Дмитрівна
dc.contributor.author Саламаха, О. Е.
dc.date.accessioned 2023-06-05T09:15:29Z
dc.date.available 2023-06-05T09:15:29Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Арефьєв, В. Г. Стан і перспективи диференціації занять з фізичної культури учнівської молоді / В. Г. Арефьєв, Н. Д. Михайлова, О. Е. Саламаха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 3К (162). - С. 30-34. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40701
dc.description.abstract У статті наведено теоретичні і методичні відомості з питань проблем диференційованого фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Використано комплекс методів: узагальнення спеціальної літератури, інформаційних джерел та матеріалів інтернет. Надано науково-предметний аналіз сучасної методики викладання уроків фізичної культури, що й було метою роботи. Дослідження фахової літератури та практичного досвіду свідчать про причини неефективності її функціонування, а саме: орієнтація класно-урочної системи на усереднений статевовіковий стандарт, ігнорування індивідуально-типологічних відмінностей між учнями; переважання інформаційно-пізнавальних і фізкультурно-рекреаційних цілей над розвивально-оздоровчими; наявність великої кількості методик диференціації учнів на однорідні групи, що гальмує процес ефективної диференціації фізичних навантажень; відсутність раціональних параметрів фізичних навантажень різної спрямованості з урахуванням морфо-функціональних можливостей учнів; відсутність обґрунтованої системи оцінювання фізичної підготовленості відповідно до рівня фізичного здоров’я учнів; відсутність алгоритму побудови розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури згідно з вимогами теорії і методики фізичного виховання та фізіологічними механізмами адаптації організму впродовж навчального року. uk
dc.description.abstract The article provides theoretical and methodological information on the issues of differentiated physical education of general education school students. A set of methods was used: generalization of special literature, information sources, and Internet materials. The aim of the study was a scientific and subject analysis of modern methodology for teaching physical education classes. The study of special literature and practical experience indicated the reasons for its ineffective functioning, namely: the focus of the classroom-lesson system on the average sex-age-related standard and ignoring of individual-typological differences among students; the predominance of informational cognitive and physical education recreational objectives over developmental and recreational ones; the existence of a large number of methods for students differentiation into homogeneous groups, which impede the process of effective differentiation of physical exercises; the absence of rational parameters for different types of physical exercise, which take into account the morphofunctional capabilities of students; lack of a justified system for assessing physical preparedness according to the students’ level of physical health; the absence of an algorithm for programming developmental and health-enhancing physical education classes in accordance with the requirements of the theory and methodology of physical education and the physiological mechanisms of body adaptation during the school year. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject учні uk
dc.subject диференціація uk
dc.subject physical education uk
dc.subject school students uk
dc.subject differentiation uk
dc.title Стан і перспективи диференціації занять з фізичної культури учнівської молоді uk
dc.title.alternative State and prospects of the differentiation of physical education classes for school students uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.3К(162).04


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics