Дослідження спрямоване на формування знань та інших компетентностей, світогляду, розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, емоційно-вольових якостей здобувачів освіти [2]. Здійснено аналіз інтернет ресурсів щодо особливостей навчання студентів з практичної дисципліні в умовах дистанційного навчання. Розглянуто питання щодо вивчення основних теоретичних питань баскетболу та баскетболу 3х3, які сприяли успішному формуванню у студентів знань та вмінь при викладанні даного предмету. Мета – розробка та впровадження власної технології організації занять та навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для ефективного навчального процесу з фізичного виховання студентів НТУ «ХПІ» зі спеціалізації «Баскетбол» в умовах військового стану. Методологія. Створення технології організації занять та навчання з використанням ІКТ в системі фізичного виховання: для збору, моніторингу, аналізу отриманих знань студентами та автоматичного обліку динаміки відповідей з використанням форми «FORMS»; для обміну інформаційних даних за допомогою веб-додатку «OUTLOOK»; для об’єднання в робочому просторі чатів, зустрічей, нотаток та вкладень на корпоративній платформі «TEAMS» на базі прикладної програми «MICROSOFT 365» для врахування індивідуальних особливостей сприйняття інформації. Наукова новизна. Авторами роботи розроблена власна система збору аналітичної інформації, контролю рівня знань та вмінь учасників навчального процесу, яка адаптована до проведення дистанційних занять зі студентами у ЗВО, а саме, електронні форми – «Анкета студента» та «Тестування з баскетболу 3х3». Висновки. В рамках розробленої та впровадженої технології, було використано комбінований метод між поданням матеріалу з теоретичними знаннями та виконанням практичних завдань з переглянутого матеріалу, які сприяли успішному формуванню у студентів знань та вмінь при викладанні даного предмету.
The research is directed to form knowledge and other competencies, worldview, development of intellectual and creative abilities, and emotional and volitional qualities of students. An analysis of the Internet resources about the features of the training of students in the practical discipline in terms of remote learning was done. The issue of how to develop the basic theoretical question of basketball and 3x3 basketball, the lack of which makes it impossible to successfully form the knowledge and skills of students when studying this subject, was considered. The Goal – development and implementation of training sessions organization using the ICT approach (information and communication technologies) for the effective educational process of the physical training of students of NTU «KPI» with the specialization «Basketball» under martial law. Methodology. The creation of the technology for the training sessions organization and education using ICT in the system of physical development: using «ORMS» to collect, monitor, and analyze the knowledge students received and the automatic audit of the responses dynamics; using web-app «OUTLOOK» for data sharing; using «TEAMS» of «MICROSOFT 365» platform in the workspace for chats, messages, notes, and bookmarks to protect individual characteristics of perception. Scientific novelty. The authors have developed a system for collecting analytical information, controlling the level of skills and knowledge of the participants of the educational process that is adapted to remote studying of students at home, viz. forms «Student Questionnaire» and «3x3 Basketball Assessment». Conclusions. Within the framework of the implemented technology, the method of combining the theoretical material given and the practical tasks applied to this material, which lead to the successful molding of the students' skills and knowledge in the course of this subject.