Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Футбол як базовий засіб фізичного виховання здобувачів вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Анікеєнко, Л. В.
dc.contributor.author Білоконь, В. П.
dc.contributor.author Дакал, Н. A.
dc.date.accessioned 2023-06-05T09:09:19Z
dc.date.available 2023-06-05T09:09:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Анікеєнко, Л. В. Футбол як базовий засіб фізичного виховання здобувачів вищої освіти / Л. В. Анікеєнко, В. П. Білоконь, Н. А. Дакал // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 3К (162). - С. 21-25. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40699
dc.description.abstract Мета роботи: розкрити значення футболу у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти. Методологія: було використано теоретичні методи дослідження, зокрема, аналіз і узагальнення методологічної, психолого-педагогічної та навчально-методичної літератури, що дали можливість розкрити значення футболу у фізичному вихованні здобувачів вищої освіти. Наукова новизна: доведено, що систематичні та регулярні заняття футболом виробляють здатність швидко освоїти рухові дії і швидко перебудувати їх відповідно до ситуаційних завдань. Спритність у футболі проявляється в рухах з м'ячем, без м'яча, у постійно змінюваних ігрових ситуаціях. Пересування, пов'язані з веденням, обведенням, відбором і ударами по м'ячу, вимагають від гравців самого широкого прояву координаційних здібностей. Крім того, ця рухова діяльність у футболі протікає в умовах єдиноборства і постійно змінюються зовнішніх умов (стан поля, глядачів, погода), що вимагає високого прояву швидкості. Висновки: отже, футбол це такий вид спорту, який самим більшим чином сприяє різносторонньому фізичному розвитку особистості. Адже, гра в футбол, пов'язана з необхідністю підтримувати високу працездатність протягом тривалого часу і виконувати роботу з максимальною інтенсивністю на тлі значного загального стомлення і стресу, вимагає високої стійкості у взаємопов'язаних функціональних системах. Тому технічні та тактичні навички футболістів демонструються в грі з належною ефективністю лише на фоні високого рівня їх фізичної підготовленості. Усі спортивні ігри пов’язані з різним характером та інтенсивністю психологічного навантаження, футбол не є результатом. Під час гри футболісти відчувають стрес, який невиразно відображається на їх спортивній та технічній майстерності. Тому, з метою подолання негативних стресових станів, які можуть виникати під час гри у футбол, і негативно впливати на результат, важливе значення має впровадження занять з футболу у освітній процес з фізичного виховання. uk
dc.description.abstract The purpose of the work: to reveal the importance of football in the physical education of students of higher education. Methodology: theoretical research methods were used, in particular, analysis and generalization of methodological, psychological-pedagogical and educational-methodical literature, which made it possible to reveal the importance of football in the physical education of students of higher education. Scientific novelty: it has been proven that systematic and regular football training produces the ability to quickly master motor actions and quickly rebuild them in accordance with situational tasks. Agility in football is manifested in movements with the ball, without the ball, in constantly changing game situations. Movements associated with dribbling, passing, tackling and kicking the ball require players to display the widest range of coordination abilities. In addition, this motor activity in football takes place in the conditions of martial arts and constantly changing external conditions (state of the field, spectators, weather), which requires a high level of speed. Conclusions: therefore, football is a sport that contributes to the versatile physical development of the individual in the greatest way. After all, the game of football, associated with the need to maintain high performance for a long time and perform work with maximum intensity against the background of significant general fatigue and stress, requires high stability in interconnected functional systems. Therefore, the technical and tactical skills of football players are demonstrated in the game with proper efficiency only against the background of a high level of their physical fitness. All sports games are associated with a different nature and intensity of psychological stress, football is not the result. During the game, football players experience stress, which is vaguely reflected in their athletic and technical skills. Therefore, in order to overcome the negative stress states that can occur during the game of football and negatively affect the result, it is important to introduce football lessons into the educational process of physical education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject футбол uk
dc.subject студенти uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject фізичні якості uk
dc.subject football uk
dc.subject students uk
dc.subject physical education uk
dc.subject motivation uk
dc.subject physical qualities uk
dc.title Футбол як базовий засіб фізичного виховання здобувачів вищої освіти uk
dc.title.alternative Football as a basic tool of physical education for higher education acquires uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:796.332
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2023.3К(162).02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу